Gjest Taxi Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Er det bare meg som blir SPAM'a i postkassa av Ellos-tilbud?? helt siden jeg kjøpte noen gardiner og diverse derfra for 2 år siden har jeg blitt bombardert med tilbud og post fra ellos... spyr snart jeg. ikke faen om jeg skal handle mer derfra
Sweetiepie Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Gå inn på brreg.no å resverver deg, så slipper du mer i posten, og send en e-post til de. De skal respektere deg og dine ønsker! Og sender du en mail som sier du ikke vil ha mer fra de, så skal de ikke sende mer til deg!
Gjest StoreSky Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Ikke fått noe spam, eller reklame i det hele tatt faktisk! Og jeg har konto der... Eneste jeg får er de "super tilbudene" der har uansett hele tiden..
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Jeg får ganske mye e-post fra Ellos ja, men det står også nederst i e-postene at jeg kan trykke en link for å melde meg av, og det regner jeg med du og har mulighet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå