Gjest silkesvarten Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 hei stemmer det at skolene har skoleavslutning med foreldre en kveld? har aldri hørt om det før jeg.. og nå var det prat om at de skulle ha en kveld med skoleavslutnign i kr-sand.....
Gjest Tabby Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Rimelig vanlig det ja. Var også det da jeg gikk på skolen.
Gjest silkesvarten Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 takk for svar.... har aldri hørt om det før.(tror jeg) har bare vært med på juleavslutning selv....
Helen Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Det er helt vanlig her hvertfall. Det var det da jeg gikk på skolen og det er det nå når mine unger går på skolen.
Gjest Frysepulver Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Det var vanlig da jeg gikk på barneskolen, det er vanlig på skolen til søsteren min og det er vanlig på barneskolen jeg jobber på
Gjest =tentacle= Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 hei stemmer det at skolene har skoleavslutning med foreldre en kveld? har aldri hørt om det før jeg.. og nå var det prat om at de skulle ha en kveld med skoleavslutnign i kr-sand..... Hos oss var det vanlig med juleavslutning for foreldrene klassevis, men til sommeren var det bare sommerfest på dagtid for hele skolen i et friluftsområde i nærmiljøet.
Gjest Bodillen Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Hos oss er det klassene/foreldrene selv som bestemmer om de skal ha sommeravslutning, og da er det klassekontaktene som arrangerer. Vi har ikke hatt sommeravslutning hvert år, men juleavslutning er det alltid.
Kayli Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 På vår skole er det juletrefest som juleavslutning og grillfest som sommeravslutning.
Gjest *Magica* Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Her er det avslutning for klassen eller trinnet hver sommer. Kan arrangeres på ulike måter. Synes det er hyggelig å møtes og markere at etskoleår er over.
FrøkenEnnå Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 Her vi bor er det fellesavslutning for hele barneskolen ute i skolegården.
Gjest Miss Guided Skrevet 30. mai 2007 #14 Skrevet 30. mai 2007 Hos oss er det klassene/foreldrene selv som bestemmer om de skal ha sommeravslutning, og da er det klassekontaktene som arrangerer. Vi har ikke hatt sommeravslutning hvert år, men juleavslutning er det alltid. Sånn er det hos oss også, og vi har hatt sommeravslutning hvert år. På ungdomsskolen derimot varierer det en del, i 10. klasse er det felles avslutning for foreldre og barn med utdeling av vitnemål og så er det opp til klassene selv om de ønsker en avslutning klassevis i tillegg.
Gjest Elastica Skrevet 31. mai 2007 #15 Skrevet 31. mai 2007 FAU arrangerer sommeravslutning for hele skolen hos oss. Juleavslutning er det klassekontaktene som sørger for, og dette er klassevis.
ToveM Skrevet 31. mai 2007 #16 Skrevet 31. mai 2007 Her har vi pleid å møtes på en eller annen strand eller noe til grilling og slike ting, bare kos det så lenge været er bra. Men i år har foreldrekontaktene bestemt at vi skal kjøre langt avgårde og gå på fjelltur..og det passer meg ikke, har ikke knær eller rygg til å tåle å gå i ulendt terreng, og mannen har heller ikke ben til det. Heldigvis skal jeg jobbe den kvelden, så jeg har i alle fall gyldig unnskyldning
Gjest Tjomboline Skrevet 31. mai 2007 #17 Skrevet 31. mai 2007 Her er det sommeravsluttning hvert år. 1-4 klasse arrangerer stor sommerforestilling på kveldstid med skuespill, sang, dans og musikk på sena i gymsalen. Alle foreldre, søsken og besteforeldre er invitert. Kjempeflott oppvisning som lærerene har ansvaret for. Etterpå er det grilling i skolegården. 5-10 klasse pleier og ha sommeravsluttning med overnattingstur, der foreldrene er invitert på kvelden til grilling og hyggelig samvær. Lærene og noen foreldre er med på overnattingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå