Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eline Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i over 1 år, og vi har begge barn. Intill for ett halv år siden begynte jeg å sove hos kjæresten min annenhver uke. Vi er som erteris den uken uten barn, og vi vil sove sammen. Nå syntes jeg det er så tungvindt når han skal ting som trene, jobbe eller no, og jeg må vente hjemme hos meg til han er "klar til å ta meg i mot". Har så lyst å si dette på en hyggelig måte, men er det frekt å be om nøkler, eller ymte om det....? Tenker ikke mannfolk på dette, eller er det fordi de ikke ønsker det mon tro....!?!?!?

Siden det er mer naturlig å være hos han, syntes jeg det hadde vært hygglig å kunne begynne med middagen osv. med det er jo umulig uten nøkler. Har jo nå begynt å tenke på om han ikke vet når han er hjemme, så kan han jaggu komme til meg.

Det må sier at han har nøkler til meg, det har han hatt hele tiden. Han har pusset opp leiligheten min så det var jo naturlig at han fikk det. Det syntes jeg bare er hygglig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

Du kan jo bare spørre vel :)

Si det hadde vært hyggelig, han gir deg den sikkert når du sier det er fordi det ville vært koselig å ha middag klar til han kom hjem :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Er bare å spøre og om du er usikker kan du bare skylde "på pratiske årsaker" som du nevnte tidligere.

Måtte be om nøkler fra min kjære og han tok det som han hadde glemt det. Svigers derimot gav meg nøkler fordi jeg skulle føle meg velkommen til dem-

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk nøkler etter å ha sittet og ventet på ham ute i over en time fordi han var forsinket (jeg bor en halvtimes kjøring unna, så å reise hjem igjen var uaktuelt).

Han spurte om jeg hadde måttet vente lenge, og jeg svarte som sant var: at jeg hadde sittet i en time.

Dagen etter troppet han opp med nøkler til meg.

Skrevet

Vi byttet ikke nøkler i det hele tatt vi.

Vi flyttet sammen etter 6 måneder da, og da hadde vi jo felles. Før den tid HADDE vi bare en nøkkel hver, bodde på studenthjem og kunen ikke akkurat få laget reservenøkkel. Men vi lånte nøkkel til hverandre da. Ettersom døra hadde smekklås var det greit å få låst selv om den andre hadde nøkkelen. Men det gjorde vi ikke så mye for å være hos den andre mens den andre ikke var hjemme (vi bodde i samme studentblokk, så vi ventet heller hjemme hos oss selv) derimot ga jeg ham ofte nøkkelen så han kunne låse seg inn til meg på natta, når han skulle jobbe til etter jeg hadde lagt meg.

Skrevet

Som de andre her sier, så er det vel bare å spørre. Dere har jo vært sammen ganske lenge, så jeg ser ikke helt problemet med å spørre om å "bytte" nøkler. Selv fikk jeg nøkkel til kjæresten min sin leielighet etter 2 uker, for da flyttet jeg inn :)

Skrevet

Engang det er vanskelig for deg at du ikke har nøkler, sier du helt uskyldig: "Nei, men du vet, jeg har ikke nøkler så jeg kan ikke bla bla".

Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke helt huske akkurat når det skjedde.

Men en ting er jeg sikker på, at det skjedde ikke før vi snakket om det...

Er imponert over hvor ofte menn og kvinner kommer hit med de enkleste ting som egentlig bare er å spørre partneren om. Det er ikke rart at så mange forhold går i dass når folk tror, mener og synser om alt og ingenting om forholdet/partneren. Det er ikke akkurat magisk å prate sammen, men det hjelper med å avklare ting...

Gjest vimselot
Skrevet (endret)

Nøkler til kjæresten. Når fikk du det?

Jeg begynte å le nå, for faktisk har jeg aldri flyttet INN til noen mann, det er de som har kommet til meg...

Skremmende...egentlig, og det skremmer meg... er jeg så sta og sær?

Ja, bortsett fra å være helt idiotmagnet da...

Endret av vimselot
Gjest Gjest_Snoopi_*
Skrevet
Er bare å spøre og om du er usikker kan du bare skylde "på pratiske årsaker" som du nevnte tidligere.

Måtte be om nøkler fra min kjære og han tok det som han hadde glemt det. Svigers derimot gav meg nøkler fordi jeg skulle føle meg velkommen til dem-

Hva skal du med nøkler til dine svigers? Mine barn har ikke nøkler til huset mitt engang. Når de er flyttet ut har de ingenting hjeme å gjøre når ikke jeg er hjeme. Skal je greise så låner de min nøkel til vannng av blomster og slikt.

Skrevet

Vi utvekslet aldri nøkler, da avstanden uansett var så stor at den som skulle få besøk alltid var hjemme.

Gjest Eline Gjest
Skrevet

Ja, nå har jeg spurt...

Dvs. at vi snakket om ting som måtte gjøres osv i hjemmene våre. Jeg vasker min lille leilighet på 1 time, han timesvis. Så jeg sa at hvis jeg hadde hatt nøkler til han, hadde jeg kunne begynt med middagen og hjulpet til i huset hans. Nå så bare drar jeg hjem når du er borte å ser på Tv i steden sa jeg...

Jeg har tenkt at jeg ikke skal gjøre så mye som om jeg hadde bodd der fast, dvs vaske, rydde osv. om jeg ikke får nøkkel, syntes at det blir liksom mer alvorlig å få nøkkel. Klart jeg hjelper til, men gir ikke "full pakke". Sistenevnte sa jeg ikke, men bare noe jeg har tenkt. Nå ville han jammen at jeg skulle få meg nøkkel... Jeg tror faktisk ikke at han gjør det, og skjer det ikke noe, kommer jeg til å komme med tilbakemeldinger når det passer seg slik. Blir litt håpløst når vi likevel vil sove sammen annenhver uke, og det stort sett hos han.

Gjest Jarle
Skrevet

Det trenger ikke være noe i det at han ikke gir deg nøkkel. Jeg har selv vært i forhold der jeg ikke har tenkt tanken på det å dele nøkler.

Det er utrolig kjedelig å måtte sanke inn nøkkel når forhold går slutt, eller skifte lås. Så enkelte kvir seg litt, men jeg tror de fleste ikke tenker så mye på det, så ikke legg for mye i saken.

Siden det betyr så mye for deg, så si det til han da. At det betyr mye for deg og du skulle gjerne hatt nøkkel til hans leilighet siden han har til din og det er mest praktisk sånn.

Verre er det ikke.

Jeg gav nøkkel til dama mi etter 2-3 måneder tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jai Fik nukkler ætter 46 dager ,9 timmer och 46 sekkunder.

Håpar det hjhøælpær dei!

Gjest Tweek
Skrevet

Det er jo ikke rart han ga deg nøkkel selv om han egentlig ikke ville det. Tror ikke han ville bare si blankt nei, dessuten var argumentene dine at du kunne lage middag til han og rydde.. Ingen mann sier nei til det vil jeg tro.

Gjest Gjest
Skrevet

I og med at det er litt avstand mellom meg og kjæresten min er det naturlig at vi fort fikk nøkler til hverandre. Det var faktisk han som tok det opp først. Tror det tok en måned jeg.

Grunnen var enkelt det at han kommer til min by når jeg er på jobb. Så i stedet for at han skal fomle rundt i byen med baggasje og annet noen timer, så stikker han hjem til meg. Så er han jo også uthvilt når jeg kommer hjem fra jobb og har hentet barna ;) Det samme når jeg besøker ham.

Skrevet

Sambo, den gang kjæreste, ga meg ekstra nøkkel etter ca 1-2 måneder, rett og slett fordi jeg sov en del hos han og fordi han bor i borettslag slik at har jeg ikke nøkkel kommer jeg meg ikke inn i heletatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...