Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Takk! Jeg er 16 år. Grunnen til at den ikke er så bra er at da jeg startet på den så var konkuransen veldig liten, så jeg bare satte i gang og lagde noe kjapt. Men jeg er glad for at du likte den for det.

Jeg liker den også! God natt :klem: ! (Føler at vi er på vei til å bli de nye Mysan og Yme her nå!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg liker folk som er ærlige, dessuten var jo filmen kjempefint laget :tommel: Jeg stemte i hvert fall!

Samme her!

:frustrert: Litt frustrert over surmagede kommentarer.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg stemte også! Til tross for at du var så FREKK og spurte om vi kunne gjøre det :ler:

Gjest Bodillen
Skrevet

Nå stemte jeg faktisk ene og alene pga den sure kommentaren fra den sure gjesten her... :ler:

Gjest Burger The Film er jo mye bedre
Skrevet

Dere bør jo stemme på Burger The Film på www.burgerfilm.no da den er en mye bedre film og forjener å vinne.

Gjest Gjest
Skrevet
Dere bør jo stemme på Burger The Film på www.burgerfilm.no da den er en mye bedre film og forjener å vinne.

Burger the film er jo ELENDIG!

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Stem også gjerne på filmen "Apokalypse?" :)

Vinner nok verken over Whopperen eller eller Star Wars-filmen, men vil sikre 3.-plassen ;)

Skrevet

Har stemt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest
Skrevet

Men hva ble stillingen til slutt? :forvirret: :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Haha, veldig morsomt. Det var ikke det jeg mente! :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet
Haha, veldig morsomt. Det var ikke det jeg mente! :frustrert:

Ok. Du behøver ikke å bli så sur da :sprettoy: :slåss: :sur:

Gjest Lurven_spurven
Skrevet

Jeg tror problemet er at han med den Super man filmen jukset, å derfor ikke skal være vinneren. Det er tvil om at videoen hans skal diskvalifiseres helt pga juksingen, å hvordan man i så fall skal fordele premiene blant de restererende deltagerne. Vinneren er i hvertfall blitt kåret fordi jeg så reklame om det på msn igår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...