Gjest Pet Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Magnus lager kule animasjoner! Stem på Kampen for whopperen og mamma får seg kanskje ny HD-TV! :bukke:
Gjest Tweek Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Er det sønnen din eller noe som ksal vinne til til mamma?
Gjest Pet Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Er det sønnen din eller noe som ksal vinne til til mamma? Ja, det er det. Kom igjen, folkens!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Ja, det er det. Kom igjen, folkens! Har stemt
Gjest Pet Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Så snille dere er! Bare si i fra hvis jeg skal hjelpe dere med noe!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Skal vi stemme på den fordi den er usedvanlig bra, eller fordi den er laget av sønnen til en vi aldri har møtt eller kjenner noe til? :-)
Gjest Pet Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Skal vi stemme på den fordi den er usedvanlig bra, eller fordi den er laget av sønnen til en vi aldri har møtt eller kjenner noe til? :-) Det spiller ingen rolle, bare stem! Endret 29. mai 2007 av Pet
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #16 Skrevet 29. mai 2007 Det spiller ingen rolle, bare stem! Nei, vet du hva. Hvis ikke du kan komme med en annen grunn til å stemme enn at dette er "sønnen til en ukjent person på KG", som har laget en film, hvis vi ikke vet noe om kvaliteten på, hvordan kan du forvente at oppegående mennesker stemmer bare fordi du sier det? Frekt - og litt tåpelig.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #17 Skrevet 29. mai 2007 Nei, vet du hva. Hvis ikke du kan komme med en annen grunn til å stemme enn at dette er "sønnen til en ukjent person på KG", som har laget en film, hvis vi ikke vet noe om kvaliteten på, hvordan kan du forvente at oppegående mennesker stemmer bare fordi du sier det? Frekt - og litt tåpelig. God dag, Gjest. Det er jeg som har laget filmen (hallo alle sammen ). Jeg har faktisk jobbet ganske mye og hardt på den. Hva mener du med at du ikke vet noe om kvaliteten? Det er da bare å gå og se på den på www.burgerfilm.no. Og tusen takk til alle som stemmer ^_^.
Amanlis Skrevet 29. mai 2007 #18 Skrevet 29. mai 2007 God dag, Gjest. Det er jeg som har laget filmen (hallo alle sammen ). Jeg har faktisk jobbet ganske mye og hardt på den. Hva mener du med at du ikke vet noe om kvaliteten? Det er da bare å gå og se på den på www.burgerfilm.no. Og tusen takk til alle som stemmer ^_^. Jeg synes filmen din var kul jeg. Aner ikke hvor gammel du er, men antar at du ikke er så veldig gammel. Jeg blir imponert av hva du har fått til
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #19 Skrevet 29. mai 2007 Jeg synes filmen din var kul jeg. Aner ikke hvor gammel du er, men antar at du ikke er så veldig gammel. Jeg blir imponert av hva du har fått til Takk! Jeg er 16 år. Grunnen til at den ikke er så bra er at da jeg startet på den så var konkuransen veldig liten, så jeg bare satte i gang og lagde noe kjapt. Men jeg er glad for at du likte den for det.
Meaty Skrevet 29. mai 2007 #20 Skrevet 29. mai 2007 Ja, det er det. Kom igjen, folkens! Jeg liker folk som er ærlige, dessuten var jo filmen kjempefint laget Jeg stemte i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå