Gå til innhold

gruppesex og partnerbytte

harmoni

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess

Ja kanskje det er det, men det vil ikke jeg ha skylden for...

Duchess, jeg tror du blir såret fordi DU TROR menn med mindre "erfaring" enn deg tenker på deg som "horete" og "billig". Kanskje noen gjør det, men det er heller ikke min skyld! Og jeg forstår at noen jenter kan bli såret av slikt. Ingen vil vel føle seg billig?

Jeg har aldri lagt skul på at jeg har gjort mye rart jeg, og jeg blir vel ikke så veldig såra av om noen mener jeg er billig eller horete, for det vet jeg det er enkelte som syns.

Jeg vet hva jeg sjøl står for og den forskjellen er ganske stor når jeg er singel og når jeg er i et forhold.

Min mening er at mange "mindre erfarne" som møter en mulig partner faktisk tar seg nær av det hvis denne personen har gjort MYE rart/spennende/deilig/ekkelt/vannvittig (stryk det som ikke passer...) med andre. Kanskje spesielt hvis vedkommende har gjort det med mange, eller med flere på samme tid.

Årsaken kan være forskjellig, og individuell. Kanskje noen menn får et støkk i egoet sitt, når dama har gjort alt mulig rart med andre, som han selv bare har kunnet drømme om (I allefall har hatt lyst til, men ikke gjort ennå...). Eller hva hvis en ung gutt på feks 17 år finner ut at 3-4 av kompisene hans også har hatt sex med kjæresten hans tidligere? Den kan være tøff å svelge for en ung gutt! Kan hende gutter og jenter opplever ellers like situasjoner forskjellig. Jeg kan kun snakke for meg selv, med mine tross alt begrensede erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duchess- som tidligere sagt, noen ganger sier singellivet til personen også litt om hvordan han er i et forhold... MEN som jeg også sa- dersom man drar nytte av erfaringene, lærer av det, kanskje til og med vokser på det, da bør du være glad for alt du har opplevd. Men selv om det sikkert er menn som deg- med prinsipper og sterke verdier selv om de har en utsvevende fortid, må jeg innrømme at jeg ikke ville vært sammen med en av dem. Flau over å innrømme det, for jeg har ingen bra argumenter for hvorfor- jeg ville bare ikke hatt en "sånn" mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det da Dutchess! :D

Jeg har vært i denne båten før, og tok meg f... på at jeg aldri skulle ut på sjøen igjen. Så treffer jeg ei flott jente, og dette "problemet" dukket opp igjen. Om jeg ikke har svelget en hel kamel, så har jeg i allefall fått gnage litt på en støvete pukkel. Det var ikke så gøy, og mye gammelt dritt kom til overflaten. Jenta mi har nok hatt et friere syn på sex enn jeg har. Og hva mere, hun har vel hatt anledning til å utfolde seg i større grad enn jeg har hatt. Hun har tatt dette med fortiden ille opp, og syns selvfølgelig jeg er ganske barnslig som bryr meg om slikt i det hele tatt. Vel, hvis situasjonen hadde vært omvendt, og jeg hadde kalt henne barnslig, ja da hadde vel jeg vært mannssjåvinist tenker jeg! :-?

Nuvel, JEG kommer meg videre i dette forholdet. Det er ikke SÅ mye å bråke om, det hun har gjort. Og SÅ uskyldig er da ikke jeg heller? Det som er verre er jo at hun nå tror jeg syns HUN har vært billig! :o

Men senga hennes som hun har hatt gruppesex i, den åker rett ut hvis vi flytter sammen! Såpass må hun tåle, eller hva? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duchess, hvis det du sa var sant, ville det heller ikke eksistert horer på jordkloden, åssen forklarer du det?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg VEIT at kjæresten min syns jeg har vært billig, og det er jo ikke så rart, for det HAR jeg.

Egentlig så syns du vel at hun har vært billig, og det er jo en ærlig sak det.

Om hun må tåle at du hiver ut senga hun har hatt gruppesex i ?

Tja....hun kan jo prøve å sette seg inn i din situasjon og selv om hun ikke er enig, bare rett og slett godta det.

JEG for min del syns ikke det er noe å henge seg opp i, men hvis det hadde plaga kjæresten min veldig at vi skulle sove i samme seng som jeg har hatt gruppesex i, så hadde jeg respektert det.

Men jeg ser ikke forskjellen på å sove i en seng hun har hatt sex med bare en om gangen i, eller om hun har hatt med flere på en gang...senga blir ikke "skitten" av det....(syns jeg)

Men det er mitt syn, da..

Og det ER lett for meg å si at fortida ikke er et problem, for jeg har ikke vært i deres situasjon.

(Jo, en gang, men det gjaldt en elsker, ikke en kjæreste.)

Jeg skjønner også at mange ser på det som løssluppent og at man ikke bryr seg så hardt om sex hvis man har sex med mange.

Men jeg mener fortsatt at det er stor forskjell på hva du legger i sex med en kjæreste og hva du legger i sex med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg mener fortsatt at det er stor forskjell på hva du legger i sex med en kjæreste og hva du legger i sex med en annen.

Så du pleier å fake når du har sex? Jeg tror en av de største forskjellene mellom gutter og jenter er at gutter gleder seg hver gang og ikke bare fordi det er hensiktmessig der og der.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Er dere ikke pittelittegranne utenfor temaet og roter nå?

WildThing

"sjekkelinje nummer 1) skal vi dusje først?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
hvorfor kan vi ikke nytte alt det gode i livet sammen?

jeg er sterkt imot utroskap.

alle mine seksualeopplevelser har vært sammen med min mann eller med hans viten.

la oss snakker om våre sexfantasier og det vi begjærer . ikke det som andre vil vi skal være. :)

Innlegget er endret. Hege (mod)

:ler::ler::ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...