Gå til innhold

gruppesex og partnerbytte

harmoni

Anbefalte innlegg

Embla S: Jeg er veldig glad i min mannlige omgangskrets som verken er unge eller dumme. De er langt voksnere enn mine venninner iallfall. Jeg siktet til Harmonis kommentar om hvorfor vi jenter ikke kunne bli mer som gutta og skryte av sexerfaringene våre. Dessuten, selv om både mine egne, og sikkert dine, mannlige venner er voksne og fine mennesker, vet vel de fleste at å skryte på seg sex i hovedsak er et maskulint fenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bette Davis

firkant: to av hvert kjønn. (ingen var kjærester). Det var ganske bra. Tror ikke det ville vært aktuelt med min nåværende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med på trekant med to menn, og det var bare deilig! Prøver å bearbeide min nåværende til å åpne seg for tanken også, så vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Med det rette paret, er partnerbytte og gruppesex en nytelse for alle. Og det blir bare bedre og bedre med årene.

Min mann og jeg er begge i 50-årene.

Vi gjorde det første gang over 30 år siden - med et par vi kjente fra før. Det var uten tvil det mest opphissende noen av oss hadde vært med på, men av forskjellige grunner så ble det bare 4-5 ganger til.

Så kom barn og helt andre prioriteringer. Men når sistemann flyttet ut, fikk vi litt mere tid til oss selv. Og når vi fant ut at begge fantaserte tilbake til episodene 30 år siden, bestemte vi oss for å gjøre noe med det.

Vi har nå et sexvennepar på vår alder som vi har truffet 7 ganger og fortsatt treffer ca. en gang i måneden. Like opphissende og deilig som da vi var i 20-årene, men hele opplevelsen er mye bedre enn det var da.

Vi er tryggere på oss selv og egen seksualitet, og dermed modigere til å prøve ting vi ikke ville ha gjort før. Mere avslappet i forhold til kropp og utseende, og kan nyte å være nakne sammen selv om vi ikke ser ut som fotomodeller. Mindre prestasjonspress, ingen problem hvis en av mennene skulle få ereksjonsproblemer. Mindre oppjaget - mere ren nytelse.

Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raider

Vel jenter, gjør hva dere vil. Personlig har jeg ingen erfaring med gruppesex, og føler vel at om jeg skulle finne ut at dama har slik erfaring, eller ei fremtidig "dame", så dropper jeg henne som en råtten tomat, hvis ikke jeg skulle slumpe borti å ha prøvd det samme i mellomtida da.

HVIS dere absolutt vil prøve dette, så regn med at om deres framtidige kjæreste finner det ut, og ikke har prøvd det selv, så kommer han til å ville ha gruppesex han også. MED eller UTEN dere. Skjønner?

Life is a bitch, and THEN you die girls...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har hatt trekant to ganger, med samme jenta i tillegg. Er litt usikre på om det frister med gjentakelse.. :oops: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
hvis ikke jeg skulle slumpe borti å ha prøvd det samme i mellomtida da

Og d er d det hele bunner i hos mannfolkene; de takler overhodet ikke at dama har mere erfaring enn de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med på både trekant (2 jenter 1 mann og 2 menn 1 jente) og firekant med 2 jenter 2 menn (par). Kan vel kalles for partnerbytte...?

Jeg velger helst varianten med 2 jenter og 1 mann (he....he.....kanksje bare to jenter..... :oops: )....

Har vært med på det mange ganger (før jeg fikk barn) og alt vare meget bra opplevelser og det frister absolutt til gjentakelse....

....så var det drømmen om jentesex da..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isis74

:briller:

Har prøvd både partnerbytte og trekanter..og forskjellige former for lek med flere. Jeg er ikke typen som vil være "mest mulig dydig", langt der i fra! For meg er det viktig at man har best ulig sex og at dette skal være et mål for begge/alle de involverte. Jeg har alikevel blitt en varm tilhenger av monogamiet. Partnerbytte og gruppesex er etter min erfaring noe som er mest pirrende og spennende intil det er prøvd. Dette etter prinsippt: "så søt som kakepoesi, kan aldri kaker bli". Jeg har erfart at flere og/eller "ukjente " mennesker i en seksuell setting utløser stress hormoner som kompliserer en hårfin prosess. En prossess der energien er ment å strømme via alle kroppens chakraer. For å nå de største høydene seksuelt er det viktig med trygghet, lek og frigjorthet. flere energier..dvs flere mennesker gjør det mer komplisert...og jeg tror godt det er mulig å nå de samme høydene i en slik setting..men det krever nok en større grad av trygghet enn det jeg har klart å tilegne meg så langt i livet. Jeg har opplevd mange gode opplevelser med flere/andre..men de FANTASTISKE opplevelsene har jeg hatt med HAN..som jeg elsker.

Håper dere forstår hvor jeg vil og hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raider

Og d er d det hele bunner i hos mannfolkene; de takler overhodet ikke at dama har mere erfaring enn de....

Det er riktig. Det er HELT riktig. Sånn er det bare. Og det KAN jo være noe å ha i tankene FØR dere hiver dere rundt med 2-3 menn samtidig?...

Life is a bitch, and THEN you die girls...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Hva med den dagen da damerne ikke finner seg i at partneren har hatt en brokete fortid?

Skal vi bare godta det vi da? fordi han er jo mann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raider
Hva med den dagen da damerne ikke finner seg i at partneren har hatt en brokete fortid?

Skal vi bare godta det vi da? fordi han er jo mann??

Nei, jeg syns nå i hvertfall at de er like naturlig for jenter å ikke like at partneren har en "brokete" fortid, som at gutten ikke liker det. Det er selvsagt individuelt. Noen ser jo ikke ut til å bry seg i det hele tatt, eller er så desperate etter å få et fast forhold at de glatt overser slike "bagateller".

Jeg hverken moraliserer eller preker avholdenhet. men jeg påpeker at i hvertfall gutta HAR problemer med å akseptere at kjæresten har hatt gruppesex eller en utsvevende fortid, hvis ikke han selv også har hatt det. Da får det bli opp til hver enkelt å vurdere "risikoen" for faktisk å bli forlatt en gang i framtiden, før de hiver seg på det som sikkert er kjempegøy der og da!

Og det tror jeg da også at gruppesex er! Ja, jeg ville vel ikke sagt nei selv en gang, hvis jeg hadde fått muligheten. Men jeg er altså klar over at min nåværende eller ev. fremtidige partnere kanskje ikke ville "satt pris på" at jeg hadde hatt en slik fortid.

Håper du skjønner meg nå da, og ikke lesser mannssjåvinismen over meg i fulle monn...

Life is a bitch, and THEN...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Raider

Så man er mere tilbøyelig til å forlate kjæresten når man har vært borti 3-kantsex.

D kan kanskje ha en sammenheng med at man vet hva man vil ha sexuelt og blir lettere frustrert hvis partneren ikke klarer å innfri kravene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raider

Raider

Så man er mere tilbøyelig til å forlate kjæresten når man har vært borti 3-kantsex.

D kan kanskje ha en sammenheng med at man vet hva man vil ha sexuelt og blir lettere frustrert hvis partneren ikke klarer å innfri kravene.

Er det meg du spør? Nei, en slik påstand står jeg ikke inne for. Det får bli din egen konklusjon i så fall. Jeg har ingen tanker om den vinklingen.

Jeg tror at hvis den ene parten er en god del mer "uskyldig" enn den andre, så er det ikke noe å flåse over hvis den "uskyldige" har problemer med å akseptere partnerens fortid. Det gjør bare vondt verre hvis man tillegger den som sliter med slikt å ha dårlige personlige egenskaper.

Og at en del forhold ryker pga grumset fortid som dukker opp litt ut i forholdet, ja det er jeg dessverre helt sikker på. Jeg droppet selv et forhold med ei (ung) jente pga hennes fortid. Hun hadde hatt over 80 sexpartnere, og jeg hadde vel hatt 8-10 den gangen tenker jeg. Jeg hverken fordømte henne eller så ned på henne for det hun hadde gjort. Men jeg måtte bare innse at det var noe jeg ikke kunne gå videre med i et forhold.

Ok?

Life is a bitch, and then some...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...