Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 29. mai 2007 #1 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har to arbeidsgivere som jeg har jobbet hos for, en ca 9 år siden og en for 5 år siden. Kan jeg forvente å få tilsendt nye attester om hvor lenge jeg jobbet der osv? Jeg har desverre mistet disse attestene pga vannlekkasje i en kjeller. Jeg skulle så gjerne ha hatt de da det betyr mere ansinitet å mere lønn i den jobben jeg er i nå. Jeg har ring å spurt, de skulle ordne det, men har ikke fått tilsendt fra noen enda. Kan jeg forvendte å få de etter så mange år? Litt surt å tape ansinitet å lønn på at jeg ikke får de papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. mai 2007 #2 Del Skrevet 29. mai 2007 Det skulle ikke være noe problem å få nye attester, nei. De kommer nok sikkert snart. Hvis ikke får du ringe en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 29. mai 2007 #3 Del Skrevet 29. mai 2007 De har vel kanskje ingen plikt til å utstede nye, men kan ikke forstå hvorfor du ikke skulle få det nei. Ring igjen du, sikkert bare travelt på kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Del Skrevet 31. mai 2007 Du har krav på tjenestebekreftelse, altså hvor du har jobbet, hva du har jobbet med, stilligsstørrelse og tidsrom. Attest, altså noe som sier noe om hvordan du gjorde jobben, har du ikke krav på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå