Ludvig sin mamma :) Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har etter en lang periode med eksamensjobbing foran pcn fått mørke ringer under øynene, har ingen god øyekrem så jeg skal kjøpe. Noen som kan anbefale meg en god? Snakker ikke om concealer nå altså,det har jeg og det ser jo skrekkelig ut under øynene! fremhever og lager smårynker.. fysj! Men en god fuktighetsgivende øyekrem vil jeg ha..
Cowgirl22 Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg liker Vichy sin oligo 25.. Er en slags stift som gjør det lett og raskt og påføre.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har hørt mye bra om Clinique sin all about eyes, den skal jeg prøve neste gang når jeg trenger en ny. Bruker for tiden en fra Eeste Lauder, den er helt ok.
Gjest Alou Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har testet flere(blant annet Lancome, HR og Shiseido), men ingen funker på mørke ringer. Jeg bruker HR concealer rundt øynene og den smelter inn i huden og fremhever ikke rynker eller linjer. Dekker godt, men er ikke lysreflekterende.
Ludvig sin mamma :) Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har prøvd HR sin concealer, fikk en prøve på den i et parfymeri, men jeg kjøper ikke det merket pga dyretesting, uansett det funka dårlig på meg likevel. fremhever små linjer deluxe på meg, og jeg har svært få linjer under øynene enda er bare 21.
Gjest Alou Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Hm, merkelig at vi kan ha så forskjellig erfaring - jeg har sikkert enda ferre linjer enn deg siden jeg er yngre enn deg. Det er uansett kjedelig å være "avhengig" av concealer for å se anstendig våken og frisk ut. Jeg har selv "kronisk" mørke ringer, enda jeg sover nok og lever sunt.
Salt Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Shiseido The Skincare Eye Soother anti-puffiness/dark circles skal hjelpe mot mørke ringer. Jeg bruker denne selv, men er ikke spesielt plaget av mørke ringer, så hvor effektiv den er vet jeg dessverre ikke.
Gjest Alou Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Kanskje ikke det var den jeg testet? Finnes det flere øyekremer under serien The Skincare? Hvor mye koster denne?
Salt Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Kanskje ikke det var den jeg testet? Finnes det flere øyekremer under serien The Skincare? Hvor mye koster denne? Så vidt jeg vet, finnes det to øyekremer i The Skincare-serien. Den jeg nevnte + The Skincare Eye Revitalizer. Begge koster noe over 200 kroner på SN.
Gjest Deception Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Mørke ringer er stort sett forårsaket av tynn hud, og at blodårene skinner gjennom den tynne huden. Ingen øyenkrem kan fjerne dette, og hvis det hadde eksistert noe slikt, ville det vært klassifisert som legemiddel, fordi ingen kosmetika kan trenge så dypt ned i huden. Men tro kan jo flytte fjell, som kjent.
Gjest M Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har hørt mye bra om Clinique sin all about eyes, den skal jeg prøve neste gang når jeg trenger en ny. Bruker for tiden en fra Eeste Lauder, den er helt ok. Den er god hvis ikke har Lancome er bra øyekrem gel for puffy øyne og sirkler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå