Gjest Bekymret Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har møtt en mann. Jeg har samboer og barn.. Og nå vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Vi har kjent hverandre i mange år (jobbrelatert), men ingen har vel sagt noe til den andre om følelser i løpet av disse årene. Likevel har nok begge følt tiltrekkingen,og jeg må si at jeg på mange måter føler at han virkelig er mannen i mitt liv. Jeg har samboer som jeg har det greit sammen med. Men kjærligheten er nok på mange måter borte. Sexen er rutinepreget og sjelden. Vi (jeg) krangler mye og er igrunn veldig sliten. Når så sjansen nettopp bød seg på å få "den andre" på tomannshånd tror jeg vi begge følte helt det samme. Har aldri følt meg så tiltrukket til noen før. Både følelsesmessig og seksuelt. Det var nok at han tok hånden på ryggen min og jeg kom helt i 7. himmel! Men nå vet man jo hva man har og ikke hva man får. Så sånn sett så kommer det ikke til å skje noe mer med han, men så tenker jeg hele tiden: Tenk om dette virkelig er han jeg skal bli gammel med, gir jeg slipp på noe vanvittig bra nå? osv... Nå er jeg livende redd for å ødelegge det jeg har med min samboer, etter så mange år er man jo gode venner (men er det nok). Og hva om jeg gir slipp på dette som kan være mitt livs kjælighet? Har aldri før tenkt tanken på at jeg virkelig elsker en annen...
Ce'Nedra Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hva med å forsøke å ordne opp i det du allerede har først? Piffe opp sexlivet litt, og finne på litt gøy?
Gjest Camma Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Her må du forsøke å skille de to. Dersom han nye ikke var inne i bildet i det hele tatt, ville du fremdeles vurdert å gå fra samboeren din?! Hvis svaret er nei, så synes jeg ikke du bør la deg friste av noe nytt og spennende. Sjansen er stor for at du etter hvert blir like "lei" han som det du er av samboeren din... Gresset er ikke bestandig grønnere på den andre siden... Er svaret ja, så bør du forsøke å kutte all kontakt med han nye for å finne ut av hva du egentlig føler for samboeren din, og ta en avgjørelse basert på DERES forhold, ikke fristelsen av en annen... Det er sikkert ikke enkelt i det hele tatt, men jeg tror jeg vil råde deg til å tenke meget grundig gjennom dette. Det er jo også barn inne i bildet, og derfor ekstra stor grunn til å ikke gjøre noe overilt, bare fordi du er fristet av en ny mann... Endret 29. mai 2007 av Camma
Allimac Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Her må du forsøke å skille de to. Dersom han nye ikke var inne i bildet i det hele tatt, ville du fremdeles vurdert å gå fra samboeren din?! Hvis svaret er nei, så synes jeg ikke du bør la deg friste av noe nytt og spennende. Sjansen er stor for at du etter hvert blir like "lei" han som det du er av samboeren din... Gresset er ikke bestandig grønnere på den andre siden... Er svaret ja, så bør du forsøke å kutte all kontakt med han nye for å finne ut av hva du egentlig føler for samboeren din, og ta en avgjørelse basert på DERES forhold, ikke fristelsen av en annen... Det er sikkert ikke enkelt i det hele tatt, men jeg tror jeg vil råde deg til å tenke meget grundig gjennom dette. Det er jo også barn inne i bildet, og derfor ekstra stor grunn til å ikke gjøre noe overilt, bare fordi du er fristet av en ny mann... Jeg skriver under denne -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå