Sweetiepie Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Har fått rpøver fra kiss me, men er det noen plass jeg kan handle dette? I en butikk, eller en nettbutikk, uten at det koster meg en formue??
Gjest Deception Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Kiss Me er jo billig nettopp fordi det ikke finnes noen butikk annet enn nettbutikk (det er utrolig dyrt å drive butikk), men hvorfor ikke bare kjøpe på nettet? Tror adressen er kissme.no.
Sweetiepie Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Men de har bare prøver.. Det blir jo for lite. Hadde tentk å kjøpe en liten krukke istedet for en liten prøve..
Chic' Wilma Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Kissme har da fulle størrelser av det meste. Hvis det er foundation du skal ha finner du det her: http://www.kissme.no/nettbutikk/gruppe/list/25,28
Susannah Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Ja, skjønner ikke hvor du har det fra at de bare har prøver? Prøvene er vel bare for at du nettopp skal få kunne prøve om fargene passer deg for deretter å kjøper større krukker.
Sweetiepie Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2007 har sikkert bare kikka litt dårlig på sia jeg da..
Gjest Gjest_Bergen_* Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 På QXL.no er det noen som selger mineral-sminke, fra både ID og KissMe Hun som selger fra ID selger sminken 25% billigere enn det den koster hos hudpleier!
Gjest Borghild Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Isadora er billig og bra! Jeg bruker bare dyre merker, men er positivt overrasket over denne. :smile:
Ce'Nedra Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 www.everydayminerals.com selger det enda billigere. Kabukikost til 70 spenn og ca. det samme for foundation (tror det var 8 gram).
Gjest Borghild Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Prøver å bestille, men siden deres virker veldig dårlig! Bestiller sånt gratiskit og når jeg trykker add to kit skjer ingenting. Har bare 3 foundations der nå, skal ha 5. Får heller ikke lagt øyenskygger i handlekurven. Grrrr jeg vil ha!!!
Gjest hihi Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 Et lite tilleggsspm: Hvilken av Kiss Me-fargene er den lyseste?
Ce'Nedra Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 Borghild: Virker siden til E.M. dårlig? Hm.. Har ikke hatt noen problemer med den.Når du bestiller gratiskit må du legge forskjellige farger i kurven. Og du får ikke 5 foundations, du får 3 pluss en concealer og en blush. Øyenskygge må du bestille utenom, men den koster bare 20 kroner eller noe.
Gjest Starkitten i.i Skrevet 30. juni 2007 #13 Skrevet 30. juni 2007 Siden virket fint den. Jeg bestilte meg øyenskygger og startkit i går. Må si det tok en evighet å plukke ut fargene
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #14 Skrevet 30. juni 2007 Et lite tilleggsspm: Hvilken av Kiss Me-fargene er den lyseste? Tror den lyseste kissme fargen er Anne.
Gjest Borghild Skrevet 30. juni 2007 #15 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Borghild: Virker siden til E.M. dårlig? Hm.. Har ikke hatt noen problemer med den.Når du bestiller gratiskit må du legge forskjellige farger i kurven. Og du får ikke 5 foundations, du får 3 pluss en concealer og en blush. Øyenskygge må du bestille utenom, men den koster bare 20 kroner eller noe. Ja virket dårlig på jobbpcn. Bestilte ulike foundationkvaliteter, men i samme farge og det virket ikke. Fikk ikke med meg at jeg også måtte bestille blush og concealer. Men nå har jeg bestilt kabuki, kit, en haug øyenskygger og et øyenbrynspudder for under 200 kr! O lykke! Hvorfor er det så billig? Hvor lang tid tar det før varene kommer? Kommer de rett i postkassa? Endret 30. juni 2007 av Borghild
Sweetiepie Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. juli 2007 Bestillte nettopp fra everyday. 60$ totalt. Men hvorfor lager dere dere ikke en adresse i usa? det har jeg gjort=) mye billigere å få ting sendt til norge da=)
Ce'Nedra Skrevet 1. juli 2007 #17 Skrevet 1. juli 2007 Ja, hvorfor er det så billig? Helt utrolig at ikke fler benytter seg av dette Jeg fikk alt mitt etter nøyaktig to uker, og den kom i postkassa Hvordan lager man adresse i USA?
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #18 Skrevet 2. juli 2007 Har prøvd everydayminerals men foretrekker kissme det dekket bedre synes jeg, men kanskje jeg bare hadde feil farger.
Sweetiepie Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. juli 2007 Ja, hvorfor er det så billig? Helt utrolig at ikke fler benytter seg av dette Jeg fikk alt mitt etter nøyaktig to uker, og den kom i postkassa Hvordan lager man adresse i USA? www.jetcarrier.com
Fam Skrevet 4. juli 2007 #20 Skrevet 4. juli 2007 Om du skal kjøpe rimelig Mineral Makeup her i Norge så står vel valgene mellom Kissme Minerals (200,- for en foundation), Isadora Mineral sminke (litt under prisen til Kissme), eller du kan ta en titt på QXL. Men hvorfor kjøpe dyrt i Norge når du kan kjøpe rimelig fra f.eks USA ? Jeg har helt sluttet å kjøpe både makeup og hudpleie i dette landet. Har blitt for gammel til å leke butikk , dårlig butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå