Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og typen min så litt på et "barnevakten" program på tv.

Han sa han ville aldri godtat at ungen hans ikke hadde respekt for ham, og hvis han oppførte seg sånn hadde han banket ungen.

Han brukte ikke akkurat banket, men et annet ord, men husker ikke hvilket.

En gang kom han inn etter å vært utenfor å røyket på en nattklubb.

Han sa han hadde møtt ei dame han kjente litt gjennom noen kamerater.

Han hadde spurt henne om noe, og hun hadde viftet ham vekk med hånden og sagt; ikke snakk til meg.

Han sa det var rett før han slo til henne da hun sa det.

Ja, jeg er enig i at det var respektløst, men slå henne?

Men ellers er han alltid snill og han har aldri rørt meg, men begynner å lure litt når han sier slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han bare "har det i kjeften"...

Skrevet

ikke for å være frekk med en typen din fra et annet land? jeg synes det han sa var litt rart, selv om det ikke trenger å være veldig alvorlig ment.

eneste gangen jeg har hørt noe liknende var typen til ei venninne som hadde slått til ei venninne av dama fordi hun hadde sagt "nå er du full heheh" eller noe sånt. han sa det på en måte som signaliserte at det var verdens mest naturlig ting. for ham ihvertfall.

jeg ville snakket med ham hørt hva han mente og fortelle hva du synes om det, at du f eks ikke aksepterer at han sier eller gjør sånt.

jeg hadde blitt flau om han hadde ment d og noen andre hadde hørt.

Skrevet (endret)

Jeg kan også av og til si som som 'han burde vært skutt', 'jeg slo nesten til ham/henne', men det betyr ikke at jeg faktisk mener akkurat det, det er bare et uttrykk for hva jeg føler. Ville aldri funnet på å faktisk gjøre noe sånt (eller engang tenkt på det!).

Kanskje det det er en kulturell ting, jeg vet ikke.

Uansett, om du er usikker så er det beste å sette ham ned og snakke om det. Spør ham om ham mener det ham sier og hvorfor han sier slikt.

Endret av Latee
Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg brukte senest i dag uttrykket "Jeg kunne slått henne" da jeg satt på bussen med hodepine og hun kommer og dunker meg hardt i hodet :forvirra: Men jeg gjorde ikke noe ut av det da, avogtil er det bedre å bare snakke det fra seg, enn å faktisk gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...