Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GJESTIUS
Skrevet

Lurer på om folk bruker det ennå.?

Jeg har aldri hatt sansen for det ,men har en vennine som stadig bruker det.

Synes det er så "harry" og 80 talls.

Hva mener dere?

Snakker om dame på snart 50 år her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er fortsatt folk som kjøper og bruker fotlenker. Selv syns jeg det blir litt for mye hippie.. passer best til de som går barbeint.. noe jeg aldri gjør. Det var ganske populært for noen år siden, men nå er det langt færre som etterspør fotlenker.

Der jeg jobber er det faktisk mest utenlandske som etterspør fotlenker, afrikanere, indere/pakistanere.. tror de har litt større "tradisjon" for å bruke fotlenker.

Dame på 50 år.. tja.. kommer an på stilen, men jeg syns fotlenke er "not uansett ;)

Gjest Gjest_Amy_*
Skrevet

Hei! Jeg og moren min designer sølvsmykker, og nå er begynner sesongen for fotlenker. Vi lager enkle for lenker, med kanskje en liten perle eller charms. Unge jenter bruker det, som eldre. Klart, fottoyet har mye å si, barbent eller ballerinas/slip-in sko.

Skrevet

Jeg syns ikke det er pent i sko :S Det må i såfall bli flipflops eller slip-in.. noe som viser hele ankelen.

Skrevet

synes det er pent til sandaler, men ikke sko.. :S det blir kanskje litt for mye av det gode... Druknet hele bildet. Men jeg har lenker selv, og bruker de om sommern i mine sandaler :)

Gjest Advena
Skrevet (endret)

Jeg har en enkel lenke med et gullhjerte som jeg fikk til bursdagen min. Bruker den om sommeren når jeg går i sandaler eller barbeint. :)

Jeg synes det er langtifra harry med fotlenker.

Endret av Advena
Skrevet

synes det er kjempefint jeg, spesielt barbeint og i sandaler:) går ofte med det om sommeren hehe.

Skrevet

Jeg synes det er fint. Ikke harry i hvert fall.

Har ikke brukt det noe særlig selv, men kunne godt tenkt meg et enkelt kjede i sølv.

Kan jo hende det kommer litt an på stilen. Det er godt mulig det ikke er moderne nå. Jeg personlig ville heller gått naken enn med en oversized t-shirte og leggins (eller hva nå enn kidza bruker denne uken), så jeg er nok ikke IN med stor I og N. Og jeg liker ankelkjeder :)

Gjest Gjest_Gjesteline_*
Skrevet

Jeg er langt fra harry i klesstilen, men liker å bruke fotlenker. Jeg har dessuten et ganske kult halskjede i sølv som jeg bruker to ganger rundt ankelen - det henger et lite anheng på. Akkurat det har jeg fått flere kommentarer på, bare positive. Og, nei, dette bruker jeg ikke til sandaler eller barbeint, men til høye hæler og pen kjole. Gøy med noe uventet! :)

Skrevet

Fotlenker er søtt på pene, sommerbrune ankler!

I allefall ikke harry i mine øyne...

Skrevet

Jeg synes det er søtt om sommeren og har et par stykker som jeg bruker i blant.

Gjest Gjest_Krista83_*
Skrevet

Jeg bruker fotlenke året rundt jeg. Har en helt enkel fotlenke i gull som aldri blir tatt av.

Og jeg føler meg så absulutt ikke harry fordeom...

Gjest Gjest_Vinga_*
Skrevet

Ankellenke er fint! :Nikke:

Jeg har to, ønsker meg fler.

Det er fint til sommerkjole og bare føtter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...