Eliza Doalot Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Snupp på 11 mnd har funnet ut at kl 3 er en finfin tid å starte dagen på. Jeg behøver vel ikke si at jeg ikke er enig. Det har pågått snart en uke. og jeg føler at vi må ta noen grep for å endre det, siden det ikke ser ut som om det går over av seg selv. Fram til nå har hun sovet hele natten i flere månder. Hun våkner, reiser seg og begynner å skrike. Hun gråter ikke på en måte som hun hadde gjort hvis hun var redd eller lei seg. Dette er sinne. Når jeg prøver å legge henne ned blir hun fullstendig krakilsk. Klarer jeg å få roet henne sånn at hun sovner, går det et par minutter før vi er på'n igjen. Det virker ikke som hun har vondt noe sted. Etter noen timer har vi kollapset og tatt henne over i vår seng, og der har hun, etter litt stryking og byssing, omsider sovnet. Det er ikke en løsning vi har spesielt lyst til å holde på, men det er en nødløsning. På dagtid sover hun 1-2 timer fordelt på 1 eller 2 sovinger, det virker som hun reduserer til 1 sovig pr dag. Er det noen som har noe som helst erfaring på området, og som kan gi oss noen tips? Hva gjør vi for å få henne til å sove natta gjennom igjen? Evt noen tanker om hva grunnen kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå