Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Kjøpte Garnier summerbody til 50kr. Virkelig verdt kjøpet. Hadde aldri trodd at det kom til å bli bra. :tommel:

Måtte bare si det! :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøpte Garnier summerbody til 50kr. Virkelig verdt kjøpet. Hadde aldri trodd at det kom til å bli bra. :tommel:

Måtte bare si det! :sol:

Helt utrolig, jeg gikk innpå her for å skrive et innlegg og spørre om tips til bra selvbruningsbodylotion! Og så leser jeg dette :)

Hvor mange dgr tok det før den virket!?

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
Helt utrolig, jeg gikk innpå her for å skrive et innlegg og spørre om tips til bra selvbruningsbodylotion! Og så leser jeg dette :)

Hvor mange dgr tok det før den virket!?

Jeg fikk farge første dagen faktisk. Ble så overrasket. :klappe:

Skrevet

I ett eller annet blad/magasin hadde de en test av slike produkter. Har kastet bladet dessverre og husker ikke hvilken av de billigere som fikk bra karakter. Noen som vet??? Det var ikke Dove sin....men hvilken tro??

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
I ett eller annet blad/magasin hadde de en test av slike produkter. Har kastet bladet dessverre og husker ikke hvilken av de billigere som fikk bra karakter. Noen som vet??? Det var ikke Dove sin....men hvilken tro??

Jeg leste det bladet i helgen, husker heller ikke hva bladet heter men husker at det er Garnier summerbody som var den bra. Pluss Clarins et eller annet som var absolutt den beste.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har å den, syntes den er bedre enn de andre ;)

Mye p.g.a at den ikke lukte selvbruning i det hele tatt sånn som de andre gjør, men fortsatt gir farge ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også liker godt Garnier sin! Enkel å få jevn, og er flott til å bygge opp farge gradvis med.

Skrevet

Jepp, garnier sin er super! Fargen blir kjempe fin, og den har ikke den ekle lukta som de fleste selvbrunerer har!

Skrevet

Lukter ikke selvbruning??

Hva lukter den da?

Jeg vil haaaaaaaa! :hallo:

Skrevet

Det var vel Norsk Ukeblad og vinneren var L'oréal

Skrevet

Jeg har også sett test der Loreal vant. Og Piz Buin på en bra andre plass.

Så flott at den ikke lukter selvbruning - mulig dette blir den neste jeg kjøper.

Gjest Tweek
Skrevet

Det står den er med kamomille, så regner med det er det den lukter :)

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
Lukter ikke selvbruning??

Hva lukter den da?

Jeg vil haaaaaaaa! :hallo:

Det lukter godt! ;)

Skrevet

Blir det ikke skjoldete når dere påfører denne hver dag? For jeg regner meg at dere ikke skrubber før hver påføring...

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
Blir det ikke skjoldete når dere påfører denne hver dag? For jeg regner meg at dere ikke skrubber før hver påføring...

Jeg smører på annenhver dag, og det blir ikke skjolder. Ikke som jeg kan se....

Skrevet

Etter å ha lest her prøvde jeg denne i gårkveld. Er veldig fornøyd. Syns den var veldig god å smøre ut siden den var såpass tyntflytende, ikke seig.. Og huden ble veldig deilig og myk etterpå.

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
Etter å ha lest her prøvde jeg denne i gårkveld. Er veldig fornøyd. Syns den var veldig god å smøre ut siden den var såpass tyntflytende, ikke seig.. Og huden ble veldig deilig og myk etterpå.

Jepp blir glatt som ei barnerumpe! :ler:

Skrevet

Hvor får man kjøpt den? Har ikke sett den i noen dagligvarebutikk jeg har vært innom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...