Oldfreak Skrevet 10. mars 2003 #41 Skrevet 10. mars 2003 Fint å få innteligente innspill også iblandt :D Herre Jemini......du MÅ jo være mann!!!! teitest hittil.......
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #42 Skrevet 10. mars 2003 Hehe, er her problemet til personen som ønsker seg NYE menn ligger skjønner du. Noen av mennene som er her er uenig med henne i noen saker, og da er de dårlige og lite oppegående menn med en gang. Gjelder forsåvidt ikke bare mennene, men også en del av oss jentene som er uenig med henne i en sak, alle andre tar feil og er idioter Dette var en spøk fra min side, siden Embla bare TRODDE det var oppegående menn her..... BEKLAGER.......huff.................... Skulle ønske folk kunne forstå at det er forskjell på å være i en vanskelig livsituasjon og å diskutere saker generelt. Mirabella
blå Skrevet 10. mars 2003 #43 Skrevet 10. mars 2003 Kjempefint med menn her inne. VELKOMMEN fra lille blå
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2003 #44 Skrevet 10. mars 2003 Hyggelig med menn - her som ellers. Forskjellen her er at dette er mer på kvinners premisser. Vi har hatt menn som har rast inn og ville forandre oss, forumet og i det hele tatt. Ikke noe særlig. Men utover det - velkommen!
chimp Skrevet 10. mars 2003 #45 Skrevet 10. mars 2003 Hadde sjøl digga å vært en s k flue på veggen i et tilsvarende mannsforum, på DERES premisser....sett hva de diskuterer og er opptatt av sånn i d daglige, komme m innspill når man føler d er på sin plass uten å trå over deres grenser (ihvertfall tilstrebe) for oppførsel på forumet osv osv FINNES d et sånt forum????? Noen som vet???????
Mirabella Skrevet 10. mars 2003 #46 Skrevet 10. mars 2003 Ber om at de innlegg jeg har skrevet ulogget blir slettet. Mirabella
Crazee Skrevet 10. mars 2003 #47 Skrevet 10. mars 2003 Hadde sjøl digga å vært en s k flue på veggen i et tilsvarende mannsforum, på DERES premisser....sett hva de diskuterer og er opptatt av sånn i d daglige, komme m innspill når man føler d er på sin plass uten å trå over deres grenser (ihvertfall tilstrebe) for oppførsel på forumet osv osv FINNES d et sånt forum????? Noen som vet??????? Vel - når det gjeldt forum, så veit eg ikkje om spesifikke herreforum, om det då ikkje er avgrensa til spesielle interesser. Det næraste me kjem er vel Usenet (groups.google.com om du ikkje har nettlesar) - lenge dominert av menn, kanskje, (sidan "data" lenge var ein mannsbastion) men det har jo hovudsakleg vore delt opp i tematiske grupper, det òg. Har aldri sett nokon stad med såkalla "mannfolkprat" (kva no det skal vera. Sånne stereotypiske ting passar i alle fall ikkje.)
Gjest Missuganda Skrevet 10. mars 2003 #48 Skrevet 10. mars 2003 Fint at man kan diskuterer mannens rolle her på kg, og ikke bare kvinnens. Savner flere debatter om dette tama 8)
Milo Minderbinder Skrevet 11. mars 2003 #49 Skrevet 11. mars 2003 Vel Hvis jeg skal våge å definere kjønnene ut i fra hvilke blader som er tilegnet dem......jeg avgrenser meg her til KK og Vi menn, så er mannen utelukkende opptatt av biler, telt og tollekniver, mens kvinnen er opptatt klær, sminke og fuktighetskremer. Jaudå! Jeg er på det mest fullkomne klar over at jeg setter på sylspissen her, og forenkler. Utenom dette sprik i det man antar interesserer mannen, og det man antar interesserer kvinnen, samt rene fysiologiske forskjeller.......så er det jo slik at vi har masse til felles, da. Jeg blir like sur og forbannet som en hvilken som helst kvinne, når det blåser og regnet som pisker trynet mitt er blandet godt opp med sludd, mens jeg venter på en buss som er for sen. Jeg er like glad for en kopp med god varm kaffe som en kvinnelig kaffeelsker er. Vi har et tverrsnitt, hvor vi er like. Men det er jo forskjeller, da. Takk og lov for det. Det en viss forskjell mellom kjønnene i måter å organisere verden på, hvordan vi ser på livet og så videre. Jeg så lengre oppe i debatten her at det ble sagt noe om at mennene her inne "nyanserer og korrigerer".......tja.......jeg vet ikke helt jeg......kanskje det vi gjør er å rett og slett forenkle. Jeg sier dette, rett og slett fordi jeg aldri har hørt i noen debatt om forskjell på kjønnene at "menn er så nyanserte". Det er ikke noe galt i å forenkle verden. Det er heller ikke noe galt å nyansere den. Hmmmm........det er forøvrig litt sent på natten, og jeg har feber og er littegranne syk i dag. Jeg vet jeg hadde et ettertrykkelig klokt poeng her et eller annet sted......men det må ha kommet bort underveis..... Koser meg nå her inne,, i hvertfall. Milo
Melian Skrevet 12. mars 2003 #50 Skrevet 12. mars 2003 Fint innlegg Milo. Må ellers si meg enig med Misha og mange andre her: Så lenge man har vanlig folkeskikk, så er det bare flott at flere synspunkt og meninger kommer inn i de ulike diskusjoner.
Mann 40 Skrevet 12. mars 2003 Forfatter #51 Skrevet 12. mars 2003 Takk for god respons! Konkluderer med at jeg kan være her med ganske god samvittighet.
Gjest Embla s Skrevet 12. mars 2003 #52 Skrevet 12. mars 2003 Takk for god respons! Konkluderer med at jeg kan være her med ganske god samvittighet. Det kan du, helt klart!
anett2 Skrevet 14. mars 2003 #53 Skrevet 14. mars 2003 Menn med folkeskikk er vel ikke å forakte selv her på KG ? :D
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #54 Skrevet 14. mars 2003 Enn alle de som utgir seg for kvinner, men som er menn. Har du kontroll på de da? og omvendt. Hva vet du om jeg er mann eller kvinne?
Mann 40 Skrevet 15. mars 2003 Forfatter #55 Skrevet 15. mars 2003 Enn alle de som utgir seg for kvinner, men som er menn. Har du kontroll på de da? og omvendt. Omvendt? Kvinner som utgir seg for menn på KG?
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2003 #56 Skrevet 15. mars 2003 Enn alle de som utgir seg for kvinner, men som er menn. Har du kontroll på de da? og omvendt. Hva vet du om jeg er mann eller kvinne? Man må bare ta utgangspunkt i at folk er de de sier de er og svare de ut fra det. Selvfølgelig er det mulig å gi seg ut for noen andre. Det er for eksempel mulig at SexySadie, Milla og Waco er samme person. Men inntil h*n inrømmer det for vi anta at de er forskjellige og de de utgir seg for.
Mann 40 Skrevet 15. mars 2003 Forfatter #57 Skrevet 15. mars 2003 Jeg tror det er veldig liten sjanse for at sexysadie, Milla og waco er samme person.
Gjest Hege Skrevet 15. mars 2003 #58 Skrevet 15. mars 2003 Jeg synes ikke vi skal spekulere så mye på dette jeg. Så lenge de oppfører seg noenlunde ok så kan folk være hvem og hva de vil
Gjest Embla s Skrevet 15. mars 2003 #60 Skrevet 15. mars 2003 Enn alle de som utgir seg for kvinner, men som er menn. Har du kontroll på de da? og omvendt. Hvis en mann klarer å lure oss til å tro at han er kvinne (og omvendt..bevares ) - hva så?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå