Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Hilde
Skrevet

Akkurat her inne er det vel kvinner som har vært kvinner verst ?

Og om noen menn prøver å "piske" opp stemningen litt - så er det vel bare herlig forfriskende ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hilde, det er nok ikke bare her inne kvinner er kvinner verst.

Gjest Adrenalin
Skrevet

Hvordan ville det vært her inne uten menn????

En gjeng kaklende "høner"???? (Med tilhørende hakkekylling?)

Vi trenger noen som kan provosere oss, og få oss ned på jorda innimellom!

Skrevet

Dagen hadde ikke vært den samme uten.......gutta på KG!!! De aller fleste digger jeg, resten driter jeg en lang marsj i......som m andre KG-brukere...... :blunke:

Gjest Duchess
Skrevet

Så lenge alle oppfører seg som folk er KG et fint sted å være hvor alle er velkomne uansett kjønn syns nå jeg.

Gjest Donna
Skrevet

Jeg synes det er helt ok at vi har mannlige brukere også :-) Men de som hele tiden må kverulere og slenge dritt - vil ikke bli savnet om de skulle forsvinne herfra en dag - for å si det sånn :ler:

Men de fleste er nå stort sett greie da :) - og bidrar aktivt og saklig i diskusjoner - og som en annen sa - det er jo ting bare de kan svare på også ...... :wink:

Vi kan både kvinner og menn legge oss på minne å være litt høffelige mot hverandre :-) Da blir KG et trivelig sted å være! :P

Skrevet

Klart dere er velkomne her! Vi trenger noen manneben blant alle oss jentene :D

Skrevet

Vi trenger noen menn her også, og jeg tror helt sikkert vi har noe å lære av hverandre :D

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg syns det er veldig bra med menn her, men det skal være flest kvinner (slik det er). Forumet skal være på våres premisser og skal ta opp "kvinneproblematikk" (i allefall for det meste). Men det er flott at det er noen aktive menn som kan nyansere og korrigere litt. (så lenge de er i mindretall slik de er i dag). jeg tror de menn som frekventerer forumet for tiden er oppegående og hyggelige eksemplarer av arten.

Gjest Anonymous
Skrevet
(så lenge de er i mindretall slik de er i dag). jeg tror de menn som frekventerer forumet for tiden er oppegående og hyggelige eksemplarer av arten.

Ja, jeg er heller ikke overbevist om at disse mennene som pr.dags dato frekventerer dette forumet er helt oppegånde....

Ut med de gamle og inn med nye!

Mirabella

Skrevet

De er da flotte, de mannfolkene som er her nå da, synes jeg! :)

Stort sett bidrar de til å gi debattene et videre perspektiv, de nyanserer og tilfører mye. Også er det jo også flott når man kan være uenige, og se det andre kjønnets synspunkter i lys av nettopp kjønn?!

Det at noen bare kvelurerer ser vi jo fort tvers igjennom, ikke sant jenter? Ønsker flere menn hjertelig velkommen her inne, jeg! :D

Skrevet

Er vel bare ålreit det, kjedelig med bare kjerringer! :P

Gjest Anonymous
Skrevet
Også er det jo også flott når man kan være uenige, og se det andre kjønnets synspunkter i lys av nettopp kjønn?!

Hehe, er her problemet til personen som ønsker seg NYE menn ligger skjønner du. Noen av mennene som er her er uenig med henne i noen saker, og da er de dårlige og lite oppegående menn med en gang.

Gjelder forsåvidt ikke bare mennene, men også en del av oss jentene som er uenig med henne i en sak, alle andre tar feil og er idioter :wink:

Skrevet

Alle har vi noe å lære av hverandre - om vi er gutt eller jente.

Jeg for min del setter stor pris på at det er menn her inne og jeg tror ikke at kg ville vært det samme uten dem :wink:

Gjest Mzfire
Skrevet

Da jeg var ny her må jeg si jeg ble overrasket da jeg så det var menn her også. Trodde da det bare var for kvinner. Nå har jeg blitt vant til det og det gjør meg ingenting. Så lenge de er hyggelige og oppfører seg ordentlige. Syns det er koselig med de mennene vi har her jeg :)

Men om det nesten bare hadde vært menn her tror jeg ikke dette kvinneforumet hadde vart så lenge. Med det mener jeg at menn er vel ikke så opptatt av kvinneting liksom. De snakker ikke så mye om følelser og forskjellig. Men er koselig med de som gjør det her inne da :)

Skrevet

Jeg mener også det er trivelig med menn her inne.

Morro å lese om deres meninger og erfaringer også.

Gjest Embla s
Skrevet

Ja, jeg er heller ikke overbevist om at disse mennene som pr.dags dato frekventerer dette forumet er helt oppegånde....

Ut med de gamle og inn med nye!

Mirabella

Ja, jeg er heller ikke overbevist om at alle kvinnene som per dags dato frekventerer dette forumet er helt oppegående..

Skrevet

Hva kan "nye" menn gjøre bedre?? :o

Er ingenting galt med gutta våre, flott med råd og synspunkter fra dere.

Ønsker nye velkommen og jeg, men vil beholde de "gamle" og!

Flotte menn er dere :D

-dagens nattaskryt fra Madison :briller:

Gjest Embla s
Skrevet
Hva kan "nye" menn gjøre bedre??  :o  

Er ingenting galt med gutta våre, flott med råd og synspunkter fra dere.

Ønsker nye velkommen og jeg, men vil  beholde de "gamle"  og!

Flotte menn er dere :D  

-dagens nattaskryt fra Madison :briller:

Enig med Madison!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...