Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere damer om at det er menn her på KG? Trenger vi oss inn på deres enemerker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke noe om det, kan jo vre greit og få noen ikke kvineligesyn her også. så lenge reglene blir fulgt er det akkurat det samme om det er en mann eller kvinne, men det gjør jo ingenting og si i fra om man er mann.

Tror at man får lik behandling her uannsett kjønn, så det er bare og lese og skrive det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Både ja og nei.

De faste "gamle" gutta som Kristian, Kevin, Lasse, Dorian.... er det veldig OK å ha her, mens noen andre stinker...

:-?

Uansett, husk at dette egentlig er en møteplass for jenter, store og små.

:kul:

Gjest Misha
Skrevet

Menn med folkeskikk er alltid velkomne. Fint med litt av deres syn på saker og ting også :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fint å få innteligente innspill også iblandt :D

Skrevet

de mennene her som trakasserer de kvinnelige brukerne er absolutt ikke velkomne

Skrevet

Jeg synes det er helt greit, bra med flere "sider" av en sak og forskjellige meninger.

Skrevet

Helt OK med mannlige innslag. Vi har da vel noe å lære av hverandre - har vi ikke? :enig:

Misha sa: "Menn med folkeskikk er alltid velkomne. Fint med litt av deres syn på saker og ting også"

Enig med henne- men vi ønsker også at damene/jentene/kvinnene her inne har folkeskikk! :blunke:

Skrevet

men kvinnene her har førsterett på å være slemme :sjarmor:

Skrevet

Vel...

jeg har nå fått kun positive tilbakemeldinger....

:D

Milo

Skrevet

Jammen Milo - du er jo en av oss du da........ Nemlig!! :kysse:

Du er en slik mann vi vil ha her! :sjarmor:

Skrevet

Jeg setter pris på at det er menn her, så vi kan få litt forskjellige synspunkter på ting. Dessuten er det jo av og til vi lurer på ting som bare menn kan svare på :)

Må si meg enig i at menn som trakasserer brukerene ikke er noe særlig, men det er noen av dere provoserende mannfolk som bare er et friskt innslag :D

Gjest Zalomine
Skrevet

Så lenge det er menn som respekterer kvinner, så er det helt greit for meg. Disse som alltid må klage over at jenter er horer, at jenter ikke kan tenke, at jenter generelt er noen dumme fe... ja dem liker jeg ikke.

Men foruftige, klare, greie mannfolk, dem aksepterer vi helt greit, så lenge de innser at dette er en kvinneside, og at det dermed diskuteres "kvinneting" og at vi har "kvinnesynpunkt" på ting...

Gjest Cruella
Skrevet

Milo, topp å ha deg her!

:lol:

Lisa-Beth

Gjest gotthard
Skrevet

etter en snau uke her inne vil jeg si at jeg ikke har fåt inntrykk av at menn er uvelkommene her inne , synes det er et fint sted i forhold til andre teder hvor alt handler om og slenge dritt til hverandre..

mye innteresang lesning er det her også , lært mye jeg ikke viste alt jeg :wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, alle som kan oppføre seg pent og overholde reglene, de er jo generelt sett velkomne :)

Og jada, man kan lære mye, jeg tviler slett ikke på at menn kan lære mye om kvinners måte å tenke på i alle fall :)

Gjest Hilde
Skrevet

Selvsagt må det være plass for menn her på Kvinneguiden.

Det blir altfor mye "syforening" når bare kvinner skal samles et sted, og slik føler jeg at det er blitt mer og mer av her også. Jeg synes det skulle vært enda flere menn her - det er vel ingen som er verre mot hverandre enn kvinner ? Menn er mye mer ærlige og hederlige, spør du meg - menn må til for å få en balanse.

bare kvinner = mer krangel

bare kvinner = mer sjalusi

bare kvinner = for mye "kose-prat" og for lite real diskusjon

Skrevet

Synes det er helt greit med menn her inne jeg. Ofte veldig greit å få synspunkter fra det andre kjønn. Og det er jo skikkelig førstehåndsinfo., er jo ofte de vi lurer noe på om... :blunke:

Selvfølgelig skal de oppføre seg, som alle andre! :P

Skrevet

Altså, jeg mener at menn som er med på å holde en diskusjon frisk er greit, men når man trakasserer andre brukere, kaller og helt tydelig sprer sitt negative kvinnesyn synes jeg ikke det er greit.

Gjest Zalomine
Skrevet

Nettopp det jeg prøvde å si også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...