Gjest Frysepulver Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hva ville du valgt? Jeg hadde vel satset på en Birkin bag (veldig klassisk) fra Hérmes Birkin bag eller en slik fra Chanel evt. denne fra Balenciaga Jeg er litt klassisk og kanskje kjedelig, så dersom jeg fikk muligheten til å anskaffe meg en dyr veske ville jeg valgt en klassisk og tidløs en
Gjest Kermit Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 eller en slik fra Chanel Samme her. De veskene er nydelige.
Kosemose Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Absolutt en Birkin ja. I lys brun kanskje. *drømme*
Gjest Elastica Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Chanel står høyt oppe på ønskelista, ja, og en birkin er heller ikke å forakte. Og selv om Louis Vuitton har vesker som både er dyre og stygge, kunne jeg alltids klart å finne en der også. Endret 29. mai 2007 av Elastica
Mediocre Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Hva ville du valgt? Jeg hadde vel satset på en Birkin bag (veldig klassisk) fra Hérmes Birkin bag Jeg er litt klassisk og kanskje kjedelig, så dersom jeg fikk muligheten til å anskaffe meg en dyr veske ville jeg valgt en klassisk og tidløs en Enig! Og Birkin bag'en var utrolig stilig
Grønt blad Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Hva ville du valgt? Jeg hadde vel satset på en Birkin bag (veldig klassisk) fra Hérmes Birkin bag eller en slik fra Chanel Tror jeg hadde valgt litt som deg. Birkin bagen var veldig lekker, det samme var den fra Chanel. Var i Roma for noen måneder siden, og gikk inn i noen designerbutikker og kikket. Synes Dior hadde flere nydelige vesker. De var virkelig vakre, det samme var veskene fra Chanel. *drømme*
Gjest Met Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Den Chanel-veska liker jeg ikke noe særlig, men de andre to var utrolig fine!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 hvorfor var veskene på den siden så billige?
ashera Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 hvorfor var veskene på den siden så billige? Fordi det er linket til bilder av fake vesker. De originale blir ikke amatørfotografert for markedsføring, og har heller ikke plast rundt hankene. Kopiene er imidlertid ofte veldig dyktig laget. Jeg hadde en kopiveske en gang (ikke LV, men et annet, mindre vanlig merke) og hadde den med i en butikk som solgte originaler. Personalet så ikke forskjell. Har imidlertid dumpa den. Hele kopimarkedet er i beste fall grått og det handler i om organisert økonomisk kriminalitet. Unnskyld avsporingen, forresten - til temaet: Hvis jeg kunne velge på øverste hylle, ville jeg ha valgt noe fra Mulberry. Akkurat nå ville det ha blitt en Elgin. Hermès Birkin er flott, men hadde nok ikke villet gå rundt med en veske til femti tusen.
Gjest Odense Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Er så glad i stilen til Mulberry jeg, ønsker meg en slik. Kanskje en elgin eller bayswater liker også godt Emmy...Hadde vell ikke vært så nøye om jeg var så heldig å få en Mulberry veske...
Gjest Frysepulver Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Fordi det er linket til bilder av fake vesker. De originale blir ikke amatørfotografert for markedsføring, og har heller ikke plast rundt hankene. Kopiene er imidlertid ofte veldig dyktig laget. Jeg hadde en kopiveske en gang (ikke LV, men et annet, mindre vanlig merke) og hadde den med i en butikk som solgte originaler. Personalet så ikke forskjell. Har imidlertid dumpa den. Hele kopimarkedet er i beste fall grått og det handler i om organisert økonomisk kriminalitet. Unnskyld avsporingen, forresten - til temaet:Hvis jeg kunne velge på øverste hylle, ville jeg ha valgt noe fra Mulberry. Akkurat nå ville det ha blitt en Elgin. Hermès Birkin er flott, men hadde nok ikke villet gå rundt med en veske til femti tusen. Er ikke så lett å finne bilder på sidene til de ordentlige firmaene, så gjorde noen kjappe Google-søk Ville selvsagt ikke ha kjøpt noe dårlig plastikk Ah, de har Mulberry på en butikk på Høvik i Bærum, jeg sikler voldsomt når jeg er der... De er jo ikke så veldig dyre heller
Gjest Bodillen Skrevet 30. mai 2007 #14 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Jeg har ikke noe forhold til vesker - skulle gjerne klart meg helt uten... Mine (har vel 3 stk, tror jeg) kommer nok for det meste fra H&M, for jeg synes det er bortkastet å bruke mer enn 200 kroner på ei veske Men var jeg nødt til å velge blant de du linker til, ville det nok blitt den siste, den fra Balenciaga Endret 30. mai 2007 av Bodillen
Tristessa Skrevet 30. mai 2007 #15 Skrevet 30. mai 2007 Jeg ville hatt en Mulberry Bayswater i oak, eller en av herreveskene deres i messenger-stil.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #16 Skrevet 30. mai 2007 Helt klart en Mulberry veske. Synd de er dyre....Noen som vet om de er billigere i feks Spania?
Gjest Frysepulver Skrevet 30. mai 2007 #17 Skrevet 30. mai 2007 Man kan velge hvilken man vil, selvfølgelig. De drømmeveskene man har liksom
Loquita Skrevet 30. mai 2007 #18 Skrevet 30. mai 2007 Dersom jeg kunne fått en hvilken som helst designerveske, måtte det ha blitt en stam bag fra Marc Jacobs: *sikle, sikle* http://www.bagaholics.com/images/new%20mj%20black_01.jpg
Sahara Skrevet 30. mai 2007 #19 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har ikke noe forhold til vesker - skulle gjerne klart meg helt uten... Mine (har vel 3 stk, tror jeg) kommer nok for det meste fra H&M, for jeg synes det er bortkastet å bruke mer enn 200 kroner på ei veske Men var jeg nødt til å velge blant de du linker til, ville det nok blitt den siste, den fra Balenciaga Ganske enig her! Kjøper også rimelige vesker, gjerne når jeg er ute og reiser. For meg er det viktigste at de er ganske store, og har flere praktiske rom så jeg får plass til alt jeg MÅ ha med meg overalt!
Ce'Nedra Skrevet 30. mai 2007 #20 Skrevet 30. mai 2007 Denne fra Chloé, søt sommerveske http://www.raffaello-network.com/raffties/...amp;rangeid=858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå