Gå til innhold

pepsi max/tab x-tra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner stor forskjell på disse. Drikker en del pepsi max, og synes tab smaker mindre! Dessuten så blir tab'en fortere "død". Den mister så fort kullsyra, og brus uten kullsyre er jo ikke spesielt godt!!

Skrevet
Enig, men begge to er forøvrig fæle. Cola Light er best.

cola light er jo den kunstigste og jævligste av alle da... Men nå skal jo den også ut..

Skrevet
cola light er jo den kunstigste og jævligste av alle da... Men nå skal jo den også ut..

Enig. Gadd ikke nevne den engang, etter at de begynte med sucralose: :spy:

Skrevet
Gadd ikke nevne den engang, etter at de begynte med sucralose: :spy:

Det er da den ble god. Cola zero med aspartam smaker gammelt, som om den er utgått på dato for et par tiår siden.

Skrevet
Jenter drikker light, gutta zero.

Betyr det at jeg :sjokk: ?

Gjest Gjest
Skrevet

Harry jenter og gutter drikker Cola, Cola light, Cola Zero og Pepsi.

Kultiverte, dannende, sofistikerte, kule og intelligente menn og kvinner drikker Pepsi Max.

Live life to the max.

Skrevet

jeg syns tab x-tra er mindre søt enn pepsi max..

foretrekker pepsi max da jeg syns tab kan ha en ettersmak av jord til tider :S men det skal sies at jeg syns tab er bedre enn cola light og cola zero!

Skrevet
Betyr det at jeg :sjokk: ?

Ja, nå vet du det!... hehe

Det er fra markedsundersøkelser...

Skrevet
Jenter drikker light, gutta zero.

Coca cola var ikke helt heldig med reklameringen for light, derfor er zero rettet mot gutta.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som hardbanka kan påstå at de kjenner forskjell på disse to? Jeg drikker ca 1 1/2 liter pepsi max eller tab hver dag, men kan faktisk ikke si at jeg kjenner noe forskjell. Har prøvd å drikke en slurk av hver, men nei, klin likt.

Absolutt. Jeg drikker også en og en halv liter hver dag av en av disse to. Pepsi Max smaker mer definert og markert enn Tab Xtra, som er mer "tam", mild og karamellisert.

Begge er gode, spesielt å variere mellom dem. Pepsi max er best.

Cola light smaker forferdelig!

Gjest Gjest
Skrevet
Og de som drikker tab-xtra er?

De som drikker Tab-xtra er godtatt. Pepsi Max'ere er nr. 1, Tab-xtras er nr.2) -

og på bunnlisten over de verste smakene og imagene finner vi Cola light og Cola zero: de er taperne.

Skrevet
De som drikker Tab-xtra er godtatt. Pepsi Max'ere er nr. 1, Tab-xtras er nr.2) -

og på bunnlisten over de verste smakene og imagene finner vi Cola light og Cola zero: de er taperne.

Her kommer altså en 2 er. :hoho:

Jeg synes tab xtra er aller best, har drukket begge litt ettersom hva som har vært på tilbud og etc men synes pepsi max smaker søtere på en måte.

Annonse
Skrevet

Jeg har drukket mengder av både Tab xtra og Pepsi Max. Kjenner klar forskjell og jeg foretrekker Pepsi Max.

Skrevet

Kjenner stooor forskjell på Pepsi Max og Tab x-tra.

Ikke tvil i min sjel om at Pepsi Max er klart best!

:tommel:

Skrevet

merker stor forskjell ja. pepsi max er jo god, det er ikke tab. den smaker fælt. aldri likt.....

Skrevet

Merker stor forskjell eg og, pepsi max er best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...