Gå til innhold

pepsi max/tab x-tra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som hardbanka kan påstå at de kjenner forskjell på disse to? Jeg drikker ca 1 1/2 liter pepsi max eller tab hver dag, men kan faktisk ikke si at jeg kjenner noe forskjell. Har prøvd å drikke en slurk av hver, men nei, klin likt.

Skrevet

Ja, jeg kjenner stor forskjell. Jeg synes Pepsi max smaker litt parfyme?

Skrevet

Pepsi Max er mye mer kvalmende søt.

Skrevet

Pepsi max er bedre.

Skrevet

Ja jeg kjenner stor forskjell! Pepsi max smaker mere, og er best! Tab smaker heller lite...

Gjest Frysepulver
Skrevet

Begge smaker dritt, men Pepsi Max er hakket bedre. Kjenner klart forskjell og vil påstå jeg ville kunnet skille de i en blindtest også

Skrevet

Smaken er som baken, delt i to.... Jeg synes pepsi max er veldig godt! Ingen brus smaker som dritt... :frustrert: Da har du et alvorlig problem! :overrasket:

Skrevet

Jeg vil forresten påstå at jeg absolutt kan smake forskjell, all den tid jeg er så glad i pepsi max at jeg må ha en slurk til frokost ;)

Skrevet

Nei, Tab er jo mye bedre! (men cola zero er nok best... ;))

Skrevet
Nei, Tab er jo mye bedre! (men cola zero er nok best... ;))

:jepp::Nikke:

Skrevet

Jeg har aldri prøvd å drikke en slurk av hver rett etter hverandre, men jeg tør påstå at jeg merker forskjell. Liker pepsi max godt, men er ikke så glad i tab.

Skrevet

Nja, tror ikke jeg kjenner forskjell.

Skrevet

Klart det er forskjell. Pepsi Max er søtere og litt mer emmen.

Tab er absolutt best.

Skrevet

Pepsi max er best om den er iiiiiiskald og på boks. Ellers smaker den lett såpe synes jeg..

Gjest Tessmira
Skrevet

ja, jeg kjenner også forskjell og synes pepsi max er best :sikle:

Gjest Mirina
Skrevet

Tab X-tra er uten tvil den vondeste brusen jeg noensinne har smakt. Nå synes jeg ikke Pepsi Max smaker noe godt heller, men må jeg velge, velger jeg helt klart Pepsi Max.

Skrevet
Ja jeg kjenner stor forskjell! Pepsi max smaker mere, og er best! Tab smaker heller lite...

Enig i dette! Selv om jeg personlig har sluttet å drikke Pepsi max etter at den nye Fanta free med eple kom på markedet...

Skrevet

er vel en grunn til at tab skal ut av markedet..

Gjest Piper
Skrevet

Jeg kjenner stor forskjell, for pepsi max er mye søtere enn tab-en. Jeg liker tab best, for pepsi max blir for søt for meg.

Skrevet
Pepsi Max er mye mer kvalmende søt.

Enig, men begge to er forøvrig fæle. Cola Light er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...