Gjest Alou Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Noen som har noen tips til en bra øyeskygge å invistere i? Helst en uten for mye glitter, en som ikke striper seg og er lett å legge. Jeg er ute etter en "hverdagsskygge" og vil helst ha fargene aprikos/beige til brun/gårbrun. Gjerne doble skygger med farger som passer sammen. Anyone?
Gjest Gjeste-lise Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 de mono-skyggene fra estee lauder, faktisk. j ævlig fine. :D
Gjest Alou Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Takker for tips. De er jo fint "innpakket" også - dèt teller jo en smule det også. Noen spesielle farger du liker?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 http://us.strawberrynet.com/makeup.aspx?br...ineId=4492#4492 finnes i så mange fantastiske farger, og sitter kjempe godt. Jeg elsker dem Anbefales altså!
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg er fornøyd med øyenskygger fra Guerlain og Chanel, MAC, Nouba, Face Stockholm, de små cyber-øyenskyggene til Makeupstore, Urban Decay og Max Factor sine earth spirits-øyenskygger. Er mindre fornøyd med skygger fra Lancome, Dior, Estee Lauder, Maybelline, Isadora, L'oreal.
Ce'Nedra Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Anbefaler Face Stockholm; skygger i nydelige farger! Er ikke enig med gjesten som sier Lancôme er dårlig, de sitter godt hele dagen på meg!
Gjest Elastica Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Mac skuffer aldri, hverken når det gjelder fargeutvalg eller varighet.
Gjest Alou Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Takk for tips, dere. Gjest: Guerlain hadde mange fine farger, ja. Har noen testet denne? Hvor mørke er de mørkeste? Hvor mye skimmer? De to lyse så iallfall greie ut til daglig bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå