Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Yoghurt
Skrevet

Ok har lyst på ny jeans men føler at jeg ikke finner det jeg ser for meg. Har lyst på en HELT vanlig jeans, ikke noe dill og dall på lommene, absolutt IKKE ferdiglagede hull eller malingsflekker, og med nokså høyt liv. Når jeg sier nokså høyt mener jeg ikke over navlen høyt, men ikke typisk hoftebukse lavt som gir enormt rar kroppsfassong og presser det lille jeg har av fett oppover og gir meg håndtak (noe jeg ikke har). Føler at om jeg finner rett form på de, har de alltid glitter eller strass på baklommene, og rosa strass på ræva går ikke så veldig godt sammen med stilen min, for å si det sånn.. Er heller ikke så interessert i drainpipes.

Hvilke butikker burde jeg se i?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har noen lois bukser jeg kjøpte for et år siden.

De er på toppen av hofta så det er likevel et par cm til navlen. De er ikke veldig stramme, de er bare der så det gir en veldig fin figur. Den er mørk blå har boot cut. Elsker den buksa, og man får skikkelig fin form i den.. Jeg har litt håndtak men de forsvinner faktisk i den buksa ;) Men jeg kjøpte den på millenuim, tror det bare er lokal butikk..

Gjest Tweek
Skrevet

HM har jo noen merkelige former på buksene sine.. Det er jo nesten ingen som passer dem.

Skrevet
HM har jo noen merkelige former på buksene sine.. Det er jo nesten ingen som passer dem.

Å????

Har flere sqin som sitter fint, (og flere veninner som har det samme faktisk)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil også gjerne vite om det finnes bukser med passelig høyt liv, men som i tillegg finnes i 35- eller 36-lengde... Det gjør de iallefall ikke på HM :(

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Henger meg på her jeg...

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Hvordan er buksene til Ellos da?

Skrevet

Jeg har fått utrolig mye skryt for Oasis-buksa mi, som skulle passe beskrivelsen din ganske bra.

Modellen heter Scarlet

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
Jeg har fått utrolig mye skryt for Oasis-buksa mi, som skulle passe beskrivelsen din ganske bra.

Modellen heter Scarlet

Hvor får du kjøpt den modellen da?

Skrevet

På Oasis...

Skrevet

Har nylig kjøpt en bukse på Kappahl som er rett i bena, mørkeblå, litt høy i livet og uten stæsj på (hater kroner, gull og glitter på jeans!) også liker eg HM Loyal..den finnes og i to livhøyder..

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
På Oasis...

Jeg har ikke hørt om Oasis.... Ligger ikke her i byen tydeligvis.

Skrevet

Her er nettsiden og oversikt over butikker i Norge:

Oasis

Gjest Tweek
Skrevet

Så mye fint tøy oasis hadde!

"Min" butikk har jo nesten ikke noe :(

Skrevet

Jeg handler mine bukser på Lindex. De har mange fine modeller, som er passe høye i livet. Da får jeg gjemt litt mage nedi, og er godt fornøyd med det! :)

Skrevet

Acne har herlige jeans med ganske høyt liv og rette ben - uten noe dilldall :)

Skrevet

Jeg kjøpte noen på Vero Moda forrige helg. Passelig høyt liv, dvs opp til midjen. Smale i bena, men ikke helt pinetrange nederst. Mine er i mørk denim, men de har sorte og hvite også. Kostet 399 eller 499. Veldig fornøyd med disse!

Gjest Yoghurt
Skrevet

Tusen takk for tips! Skal ut å lete på lørdagen, så kommer til å ha dette i bakhodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...