Gjest En gjest Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Kjære deg. Du tror kanskje at du er helt alene? At ingen vet hvordan du virkelig har det? Det er sant, det er ingen som vet, fordi det er så vanskelig å se. Jeg har vært der selv engang, har erfart hvordan det livet kan bli. Men nå er det ett år siden jeg brøt ut av mishandlingen (som var for det meste psykisk, men også fysisk mishandling) og jeg har erfart også hvor fort livet kan snu den rette veien også. Dere fortjener friheten. Dere må forstå at det er bare dere selv som kan komme dere ut av det. Forstå at det føles vanskeligere enn det det faktisk vil bli. Dere er ikke alene. For jeg vet at nå finnes dere der ute. Dere opplever det jeg selv gjorde. Jeg har skrevet på en liten hjemmeside (jeg måtte skrive av meg smerten mens det pågikk og fungert som terapi senere) og kanskje den kan være til hjelp? det finnes håp, og jeg vil så gjerne dere skal se det! www.freewebs.com/viktoria82 Dere er verdifulle alle sammen.
Sølvpilen Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg håper at mange får hjelp av å lese det du har skrevet. Det er nok, desverre endel som er i samme situasjon, som du har vært i. Fint at andre kan ta del i noen av tankene dine, og se at du har kommet deg ut av forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå