:-) anna Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Må bare sjekke.. Er det bare jeg som er totalt uinteressert?
Amanlis Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg tar dem ikke seriøst. Uansett hvilket stjernetegn jeg leser, så stemmer det for meg. Jeg leser dem for underholdningen - hvis jeg leser dem. Endret 28. mai 2007 av Værjenta
Grønt blad Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Morsom underholdning, spesielt "Dagens motto" i VG (, eller kanskje det var Dagbladet?). (Nesten) alltid kjempeteit og morsomt - kunne passet for hvem som helst. Som du sikkert skjønner har jeg ikke så mye tro på avishoroskopene, og leser dem sjelden. Da tror jeg mer på horoskopbøker, men sjelden alt stemmer for å si det sånn. Men litt morsomt å lese likevel... Edit: Skrivefeil... Endret 29. mai 2007 av Grønt blad
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Du er ikke den eneste. Jeg leser aldri horoskoper. De er uansett for generelle til at jeg syns det er morsomt en gang.
Gjest *Magica* Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Det hender jeg leser dem bare for underholdningens skyld. Leser høyt for hele familien, det er jo morsomt. tar dem ikke seriøst, med andre ord.
Gjest Chrizzy Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Nei, jeg synes horoskoper er både urealistiske og kjedelige, leser de så å si aldri. Derimot synes jeg det er spennede med horoskoper som blir satt opp etter klokkeslett, fødselssted osv.
LaraCroft Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Synes det er artig underholdning....og så håper jeg det stemmer når det virkelig er noe som er bra da...
Snuselille Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Det hender jeg leser dem bare for underholdningens skyld. Leser høyt for hele familien, det er jo morsomt. tar dem ikke seriøst, med andre ord. Samme her. Og de som står i bøkene. De passer alltid kjempegodt på meg. Jeg er veldig typisk det tegnet jeg har
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Uansett er det tydeligvis mange nok som lar seg lure til å lese og klikke, ellers ville ikke profittjegere som Edda Media la KG publisere tullpratet.
Gjest Bellatrix Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Jeg tar dem ikke seriøst. Uansett hvilket stjernetegn jeg leser, så stemmer det for meg. Jeg leser dem for underholdningen - hvis jeg leser dem. Samme her.
Gjest Blondie65 Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Det aller morsomste er å høre andre (på spiserommet f.eks.) lese horoskopet og så vrir de og vrenger på ukens hendelser for å si at det stemmer med det de har lest. Men jeg vil ikke kalle det ufarlig moro - enkelte er så opphengt i dette at de gir avkall på de helt store sjansene eller hopper ut i de mest tullete opplegg fordi "stjernene sa de skulle gjøre det".
Gjest Tanita Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 Nei, jeg tror ikke på de og leser de ikke heller. Det er bare bortkastet tid.
Gjest Emera Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 Det aller morsomste er å høre andre (på spiserommet f.eks.) lese horoskopet og så vrir de og vrenger på ukens hendelser for å si at det stemmer med det de har lest. Hehe, ja ikke sant? Det er utrolig hva man kan få til å stemme bare man vil det nok. Personlige horoskop kan det kanskje være noe i, jeg vet ikke. Men når "seriøse" astrologer setter opp ukebladhoroskop, da faller troverdigheten deres for min del.
Helen Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 Jeg tar dem ikke seriøst. Uansett hvilket stjernetegn jeg leser, så stemmer det for meg. Jeg leser dem for underholdningen - hvis jeg leser dem. Samme gjør jeg.
Gjest Pax Skrevet 30. mai 2007 #16 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Jeg leser så mange horoskoper som mulig, og tilrettelegger dagen etter dem. Utdanning, jobb og bolig har jeg valgt etter råd fra astrolog. Venner og familie som har et stjernetegn som ikke harmonerer med mitt har jeg selvsagt kuttet ut. Det samme gjelder menn - det er uaktuelt å inngå forhold med en mann som har et stjernetegn som ikke harmonerer med mitt eget. Når jeg treffer en ny person, spør jeg alltid hvilket stjernetegn h*n har for å gjøre opp en mening om personen. Endret 30. mai 2007 av Pax
Bomull Skrevet 30. mai 2007 #17 Skrevet 30. mai 2007 Jeg leser de en sjelden gang, men er stort sett totalt uinteressert.
Hobgoblin Skrevet 30. mai 2007 #18 Skrevet 30. mai 2007 Det hender jeg leser dem bare for underholdningens skyld. Leser høyt for hele familien, det er jo morsomt. tar dem ikke seriøst, med andre ord. Jeg og. Men kjenner ei som tror fullt og fast på horoskop. Merkelig, fordi ellers er hun en meget fornuftig dame, men det tullet kjøper hun...
Malama Skrevet 30. mai 2007 #19 Skrevet 30. mai 2007 Jeg leser dem av og til, det være seg dagens i avisa, eller "sommerhoroskup" i ukebladet (gjerne lenge etter at sommeren er godt igang da... ettersom jeg ikke akkruat holder ukeblad selv...) eller ukesn på KG, rett og slett som ren underholdning. Jeg leser jo novellen i ukebladet, så jeg kan lese horoskopet ogå jeg... og tror omtrent akkurat like mye på at det jeg leser i begge disse skal hende MEG vi har av og til høytlesning av horoskop fra avisa i lunsjen, og får det selvsagt til å passe med alt det positive (og somregel klarer vi tolke det til at vi kan gå hjem fra jobb "nå" og gjerne treffe en spennende kar på vei ut døra ) men nei, jeg tror ikke på det. Det er bare for gøy.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #20 Skrevet 30. mai 2007 For meg har horoskoper vært en grei bi-inntekstkilde, men nå har jeg lagt denne formen for kreativ skriving på hylla.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå