Gjest Gjest_BlåBær_* Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Var hos Esterthique her en dag og fikk se et vidundermiddel til øyevippene som satte i gang kraftigere vekst osv osv. I tillegg viste ekspeditrisen meg en primer fra Estee Lauder som skulle påføres før mascara for å pleie, beskytte, gudene vet hva den ikke kunne. Noen som har erfaringer med slike produkter som styrker/pleier vippene? Vippene mine er de som får gjennomgå mest på kroppen, flere tonn med mascara hvert år, så jeg burde vel pleie dem litt..?
Gjest dontuwishurgirlfriendwashotlikem Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 http://www.sephora.com/browse/product.jhtm...;categoryId=B70 Den er supergoood. Gir meg drømmevipper.
Gjest Gjest_BlåBær_* Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 ^Tusen takk! Kanskje jeg bør sjekke ut den, drømmevipper skader vel ingen? Må legge til at jeg til daglig bruker DiorShow og er fornøyd nok med den.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Helt enig, den til Lancome gir fine vipper. Har også hatt den fra Eeste Lauder, synes ikke den var mye å skryte av, den ga meg liksom ingenting. Men vet at det er noen somliker den.
ehv61 Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Hva koster primeren til Lancome,og er den å få tak i i norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå