Devana Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Dette er andre morgenen denne uken at jeg har våknet opp kvalm og med mageknip og hivd meg over doen og spydd (skal ikke utdype mer). Burde jeg ta meg en tur til legen? Har hørt at det er mye rart som går om dagen...
Gjest Sukkerspinn Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Kanskje du er gravid? Morgenkvalme... Men vet ikke om du burde ha mageknip da... Jeg ville tatt en tur til legen.
Gjest bente85 Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Går det ikke over snart, burde du jo kanskje ta deg en tur til legen.
Gjest Piper Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Dette er noe som går, og to av mine barn har hatt det på samme måte. Flere venner av meg har også hatt det, og blitt bra igjen for så å få det igjen i løpet av noen dager. Men for å være på den sikre siden, kan du ta deg en tur til legen.
Rosalie Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Ikke for å være kjip, men jeg tror legene har andre ting å gjøre enn å måtte se på folk som renner ned dørene deres med omgangssjuken...
Devana Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2007 Ikke for å være kjip, men jeg tror legene har andre ting å gjøre enn å måtte se på folk som renner ned dørene deres med omgangssjuken... Ja, det var det jeg tenkte også. Derfor jeg har latt være å gå hittil.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Om du ikke er svekket fra før, eller blir dehydrert el av det så hadde jeg sett det an litt. (Og tatt en test om det var en aktuell årsak)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Du kan jo bare ringe til kontoret og høre med de om det er noe som går og få evnt råd. det er ikke alltid det er vits i å gå til legen, men man kan hvertfall få noen tips og kanskje bli beroliget om ikke annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå