-Alvildebrud- Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Disse?? Godt at dere er her, så slipper jeg å drive andre til vannvidd!! Glitter og stas Blomsteraktig Kjolen min er veldig enkel, men uuuutrolig lekker Havfrue-modell... Derfor så trenger jeg/vil jeg ha litt glitter og stas, men bare ikke for mye. Jeg har nemlig ikke sånn der laaang hals, og kan dermed ikke ha noe som sitter så høyt opp i halsgropen - som kveler meg. Vil ha noe som "forlenger" halsen min. Sånnne "dråper" skal jo gjøre det (?). Ha ha, forstår at dere ikke kan gi en helhetsbedømmelse av dette, men kanskje innspill? Kjedelige smykker?? Taaaakk!
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg syntes smykke nr to var nydelig, selv om jeg selv ikke er så glad i perler og bling bling for og si det enkelt hehe..
Arkana Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Jeg likte nr 1 best, fordi det var enklest og mest elegant.
Gjest Gjest_Nyforlovet_* Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Jeg synes nr. 1 var penest. Synes det var mer elegant.
Latee Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Synes nr 1 var penest! Hvilken farge er kjolen din? Perlene på det andre så litt kremfargede ut og kan kanskje kræsje litt om du har helt hvit kjole?
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 De første, helt klart! De var classy og elegante. Personlig synes jeg de andre ble litt for "søte", hvis du skjønner...?
kathrine79 Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Jeg likte nr 1, det var enkelt og elegant, kjempefint med dråper i ørene. Syns nr 2 så litt H&M ut...
*Emma* Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Nr 1 var nydelig!! Nr 2 likte jeg ikke- jeg syns personlig ikke at sånne blomstersmykker er noe fine.
Gjest *Magica* Skrevet 28. mai 2007 #13 Skrevet 28. mai 2007 Likte best nummer to. Mulig at presentasjonen var litt fårlig - synes det første smykket så litt billig og tacky ut.
Branna Skrevet 29. mai 2007 #16 Skrevet 29. mai 2007 Likte best nummer to. Mulig at presentasjonen var litt fårlig - synes det første smykket så litt billig og tacky ut. Enig i dette. I tillegg er jeg veldig glad i perler. Men det kommer jo selvsagt an på fargen på kjolen din om perler vil passe.
-Alvildebrud- Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Så søte dere er! :bukke: Jeg liker også nr 1 best.. Hihi Men synes også nr 2 passer bra til kjolen, siden det er både perler og annet "dill" i mønstret på kjolen - som er ivoryfarget.. Også er der små små blomster har jeg funnet ut... som forøvrig er ved bysten (sier man byst?) og nede ved kjolekanten, og litt oppover bena... Men det er mer en stilig og klassisk kjole altså, enn en "søt og vakker" en. Men TAKK! Jeg har allerede bydd på nr 1! (he he, forresten - får man beskjed fra Ebay om man ikke lenger er nr 1 i budrunden?) Endret 29. mai 2007 av -Alvildebrud-
*Emma* Skrevet 29. mai 2007 #18 Skrevet 29. mai 2007 Ja det gjør du. Du får beskjed når noen byr over deg med mulighet til å legge inn høyere maxbud Lykke til!
Kykkelikokos Skrevet 29. mai 2007 #19 Skrevet 29. mai 2007 Jeg likte nr 1, det var enkelt og elegant, kjempefint med dråper i ørene. Syns nr 2 så litt H&M ut... Enig med kathrine79 Håper du vinner budrunden.
-Alvildebrud- Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 29. mai 2007 Enig med kathrine79 Håper du vinner budrunden. Takk for det! To dager igjen.. så jeg var sikkert veldig tidlig ute. Ha ha ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå