Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt å høre Maggie! Jeg er også en prøver.. Har ei jente på 18 mnder og tvillingjenter som døde i magen min i uke 36.. Har prøvd å bli gravid siden des.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har prøvd i 13-14 måneder nå...

Litt utålmodig, men roligere nå enn i begynnelsen gudskjelov.

For da kikket jeg på tilbud på barnevogner i avisa og stoppet i babyklærbutikker..og tenkte EL og graviditetstester konstant.

Har vært til diverse undersøkelser og det har ikke blitt konstantert noe galt med meg. Prøver nå naturmedisin!

Lykke til allesammen!!!!

LilleMille

Skrevet

Slenger meg på jeg og da..

Vi prøver også. Har prøvd siden årsskifte.. Men det er jo ikke så lett da i og med at kroppen ikke helt henger med etter at jeg sluttet på pillen(sluttet på pillen i juli 2002). Jeg har vært hos gynekolog og fått noe som skal sette igang igjen menstrasjonen og et preparat som skal stimulere eggløsning, men hr hittil ikke fungert!!!! Jeg er så frustrert! Må ta en telefon på mandag å spørre hvordan det kan være. Er det noen andre som har vært borti det samme??? Da jeg var på sjekk var alt som det skulle sånn eller, og hormonene tilsa at jeg egentlig burde hatt eggløsning/mens. Huff..

Tanker og følelser rundt det å bli gravid er veldig vanskelig å sette fingeren på. Det er noen ganger ganske skremmende (!) Men også veldig spennende. Begge to gleder oss veldig til den dagen det er to blå streker der, men inntil det skjer må man jo bare ta tiden til hjelp. Tørrtrene mye da :ler:

Ønsker alle her inne lykke til med forsøkene!

Skrevet

Vi prøver og prøver.....

Har prøvd nå i noen mnd'er og håper at vi er heldig i nærmeste framtid....

Hadde en spontanabort for 1 1/2 år siden, så jeg er litt redd for det ...

Ønsker så veldig en liten en nå, så jeg x fingrene og så får vi bare se.... :D

Ønsker alle andre som også prøver lykke, lykke til... :)

Skrevet

Hei på dere!!

Vi er prøvere på 4 året, jeg er for tiden sykmeldt etter en laparoscopi,

Heldigvis fant de ut at tykktarmen lå å presset og at jeg hadde noen sammenvoksninger. Dette fikk de fikset på så nå blir det spennende å begynne å prøve igjen. Legen sa at hvis det ikke skjedde etter 2 mnd, måtte vi gå videre til prøverør. Så nå krysser vi fingrene!!!! :oops:

Lykke til alle sammen!! :P

Og et godt råd til alle som har prøvd 1 år uten å lykkes: GÅ TIL LEGEN MED EN GANG!! Ikke gjør som meg, vente i det lengste pga legeskrekk

Skrevet

Jeg sluttet på P-pillene i februar. Første dag i siste mens var 25 februar..

Håper vi kan få til et lite desemberbarn.. Hadde en liten blødning i går som lignet en festeblødning (kan forekomme når egget fester seg)

Fortsatt en uke til forventet mens og at det blit aktuellt med en test.. Venter i spenning!

Skrevet

Skal jeg våge meg inn her, da?

Jeg har en liten sønn allerede, men begynner å bli klar for nestemann. Så, joda, vi kan vel regnes som prøvere... :o Skummelt i grunnen. Det er greit med EN, liksom, men TO???????

Og hvordan i alle dager skal det gå an å gå gravid og ha en liten å ta seg av samtidig?

Lotte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...