Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

lurer på....

har en kone som jeg har problemer med å gi orgasme.

ofte når vi har sex, putter hun 2, 3 av og til 4 fingre inn i seg mens jeg knuller henne..

likevel virker det ikke som hun får orgasme:(

jeg er normal størrelse 17,5 cm og 17 cm i omkrets

hun har en dildo som er over 20cmlang og betydelig tykkere en meg..den gir henne orgasme

jeg vil gjærne at hun skal få oppleve en skikkelig orgasme/ sexopplevelse.

samt at jeg har en fantasi om å se henne med en sort mann, med megakølle.

har ymtet frampå om en ekstrahjelp....og har lastet ned en del filmer fra nettet (cuckold/interracial)....hun blir skikkelig våt og sex-sugen av å se disse..

men virker ikke veldig gira på det, tror hun er sjenert ang. temaet.

er dog litt redd for hva en skikkelig omgang med en vel-utstyrt mann eller to vil gjøre med henne (er rimelig sikker på at hun vil få orgasme "like never before")

vil hun bli avhengig av store...?

litt spent på min reaksjon når hun blir tatt av menn med store/ større enn min?

noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Respekter at hun ikke har lyst til å drive med cuckold? At hun liker fantasien betyr ikke at hun ønsker å prøve det i virkeligheten ;)

Du er forøvrig rimelig bra utstyrt om du har 17cm i omkrets, så det er neppe pga din størrelse at hun ikke får orgasme.

Bruker hun musklene sine og kniper slik at det blir maks friksjon? Hvis ikke, be henne prøve det og kanskje kjøpe noen kuler til å trene opp muskulaturen i skjeden. Fun Factory har noen som ser ganske delikate ut.

Kan forøvrig være en idé å ha et vibrerende egg inne i henne under samleie.

Fisting kan også være en idé om dere er eventyrlystne.

Skrevet
Respekter at hun ikke har lyst til å drive med cuckold? At hun liker fantasien betyr ikke at hun ønsker å prøve det i virkeligheten ;)

Du er forøvrig rimelig bra utstyrt om du har 17cm i omkrets, så det er neppe pga din størrelse at hun ikke får orgasme.

Bruker hun musklene sine og kniper slik at det blir maks friksjon? Hvis ikke, be henne prøve det og kanskje kjøpe noen kuler til å trene opp muskulaturen i skjeden. Fun Factory har noen som ser ganske delikate ut.

Kan forøvrig være en idé å ha et vibrerende egg inne i henne under samleie.

Fisting kan også være en idé om dere er eventyrlystne.

hm, ja vil ikke presse henne på noen måte....synes jeg har gjort min fantasi til kjenne

forøvrig "bare" en fantasi for meg også....er mer og mer usikker på hvordan jeg selv vil reagere.

det er kansje ikke så lurt å sette denne fantasi ut i livet...blir av og til for lett sjalu..(noe som gjør meg forbanna på meg selv)

Gjest Gjest
Skrevet

det er få prosent som får orgasme kun med penetrering.

må nok hjelpe tilpå andre måter ,eller etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...