Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg strever med å finne ut hvilken bikinityper som passer meg. Er lang og litt fyldig i kroppen, dvs over rumpe, mage og lår og lurer da på om det passer best med tanga-lignende truser med høy skjæring eller mere hipster eller bokser-typer.. Synes liksom jeg blir litt brei med sistnevnte men det er godt om de er litt høye oppover magen og ikke strammer slik at det tyter der ;)

Noen som har tips til hav som passer på litt store jenter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Selv syns jeg det er finest med truser som ikke er for lave i skjæringen hvis man er litt stor. Og en overdel som gir støtte, f.eks. en spilebh som er litt vattert. Når jeg spoler tilbake til sånne bikini-artikler i dameblader, syns jeg også å huske at man burde unngå trekantoverdeler hvis man har store pupper.

Skrevet

Jepp, bruk vanlige bikinitruser med litt høy skjæring og gjerne som går litt opp på magen. Hipster og boxere er ikke pent hvis man ikke er helt slank ;)

Skrevet (endret)

Jeg synes hipster/hot pants (eller hva det nå heter) som ikke er lave i livet kan være fine til de som er litt store, men ikke alltid. Har en bekjent med store lår/rumpe, store bryster og en mage hun følte trengte underdel som var litt høy i livet (dvs. ikke like lave som det fleste (eller alle?) underdelene på HM er). Hun gikk på Lindex og fant en bikini der som var kjempefin, og den kledde henne veldig godt. Underdelen var litt høy i livet, og bikinioverdelen gav støtte. Anbefaler Lindex.

Endret av Grønt blad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...