Gå til innhold

Gave til utdrikningslag - klemmegave!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninde av meg har snart utdrikningslag.. Alle skal kjøpe en "klemmegave". Noen gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåh, de var søte :)

Skrevet

Kan noen opplyse meg - hva er en klemmegave?

Skrevet
Kan noen opplyse meg - hva er en klemmegave?

Hehe jeg stussa litt med en gang jeg også, men regner med det er sånn gave som vedkommende skal klemme på for å gjette hva det er :)

Skrevet

:) Eller du kan ta et bilde av alle venninnene hennes som klemmer (eller noe sånt?) og ramme det inn? Eller et klippekort på klemmer?

Elleeeeeeeer....

Ja, finnes sikkert mange ting man kan kjøpe som det enten står klem/hug på eller som er søte ting som klemmer.

Skrevet

:hoho:

Da har jeg misforstått alt.

Skrevet
Hehe jeg stussa litt med en gang jeg også, men regner med det er sånn gave som vedkommende skal klemme på for å gjette hva det er :)

Aha!

Da hadde jeg gått på Kondomeriet og kjøpt lys formet som penis og pakket inn. Så barnslig er jeg! :ler:

Skrevet

(kan godt være jeg som har misforstått altså :sjenert: )

Skrevet
(kan godt være jeg som har misforstått altså :sjenert: )

Neei, jeg tror nok du har rett. Det er jo en ganske vanlig lek i utdrikningslag.

_

Jeg hadde kjøpt et eller annet med et snev av intern humor tror jeg.

Skrevet

Aaah. Sånn klemmegave. Man bør vel kjøpe noe som kan bringe frem litt minner. Leken blir sikkert uansett gøy, men ekstra moro om bruden skal binde det til et minne.

Skrevet

Jeg er vant til at poenget med klemmegavene er at bruden skal gjette hvem det er fra, og at det altså skal være en ting som bruden kan forbinde med giveren. Det er ganske gøy å pønske ut noe fra alle minnene man har med bruden, og finne på noe ut fra det.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er vant til at poenget med klemmegavene er at bruden skal gjette hvem det er fra, og at det altså skal være en ting som bruden kan forbinde med giveren. Det er ganske gøy å pønske ut noe fra alle minnene man har med bruden, og finne på noe ut fra det.

Dette er det vi også gjør....;) Kanonartig, og det må være noe som er litt opplagt!!

Skrevet

Jepp, klemmegave er en sånn "klem-og-gjett-fra-hvem". Man klemmer litt på gaven og gjetter hva den inneholder, så åpnes den og om det er sexy undertøy feks så tipper bruden at det er fra X fordi det er typisk X å gi bort sånt. Om man gjetter feil så er det vanlig å måtte ta en slurk for hver gang man svarer feil...

Morsomt å pakke inn gaver så bruden blir helt forvirret og tipper det verste og når den åpnes så er gaven søt og uskyldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...