Sizzy Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Har nett fått meg en kattunge, har kasse til han inne som han går på do i, men han tisser ikke i den! Litt kjedelig å vaske hver dag ka du si...! Har noen noen tips til meg! Takker:)
Tabris Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Plasser kattungen oppi kassen flere ganger til dagen, og grav litt i sanden også. Pass på at kassen er lett tilgjengelig - og kanskje ikke for nær maten. Det burde gå greit.
Loevinna Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Er det kasse med lokk på? Kan være at katten ikke liker å gå inn i kassen om det er lokk på den... Jeg måtte fjerne lokket på ene doen her i huset, da ene kattungen hele tiden tisset rett fremfor døråpningen... Ellers er det også en mulighet for at katten ikke liker akkurat den type kattesand som du har i..... Håper du finner ut av problemet! Jeg vet selv hvor irriterendes det er at kattene tisser overalt!
Maxi Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Uff, er det noen grunn til at den ble tatt fra moren for tidlig? Det kan jo være grunnen til at den ikke er renslig da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå