Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Møtt en mann som jeg føler en absolutt veldig god kjemi med, men-han har mye penger. Det har ikke jeg, og synes dette virker kjupt, hvordan skal jeg klare å "følge med", han er noen år eldre også.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Får ikke da begge hva de vil ha? Han får sex og du får penger?
ToveM Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Er det et problem, han kan jo ikke hjelpe for at han har mye penger, men bør jo forstå at du ikke kan bruke like mye, så da får han jammen spandere
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Får ikke da begge hva de vil ha? Han får sex og du får penger? Finnes faktisk mennesker som ikke er ute etter penger her i verden, tjener da mine egne;)
Gjest Jytte Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Er det noe problem? Hos oss er det motsatt - jeg har arvet mye penger - mens mannen kun hadde klær, stereoanlegg og TV med seg inn i ekteskapet. Så lenge man tar forholdsregler, går til advokat og setter opp skikkelige avtaler, særeie, testamente, etc..
Gjest Jytte Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Mulig det ikke er ett problem da....lol! Mer mulig at det kun er ønsketenkning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå