Amanlis Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Mannen ser ut til å ha fet hud, men han sier selv at den føles tørr. Hva slags hudpleie bruker deres menn? Tviler på at jeg får han til å rense huden hver morgen og kveld, men om det finnes noen produkter som er bra for en "lat" mann tipser jeg han gjerne.
Hardrock Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Som sagt i et lignende innlegg for ikke så lenge siden så bruker jeg noe som heter Ultra Shave til barbering og som hudkrem (er kombinert på en måte). Huden min kjennes god og myk, men ikke fet. Den blir heller ikke tørr etter barbering, noe som skjedde før. Er man ekstra lat så trenger man nesten ikke ha på noe krem etter barberingen, siden huden alt blir så godt fuktet mens man barberer seg. Er også kjekt å ha alt i ett produkt, siden jeg ikke gidder å dra meg med noe særlig ting hvis jeg skal ut på reise. Til rens bruker jeg ZIRH Clean, og den funker bra for meg...
Amanlis Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 Hmmm, det hørtes smart ut. Hvor kjøper du det?
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Heia! Jeg kjøpte Hugo Boss sin hudpleieserie for menn til kjæresten min i julegave. De har en ansiktsvask/rens og en skrubb som han bruker i dusjen (tviler på at han hadde godtatt noe annet, men han liker disse). Serien har også en fuktighets-greie, jeg tror at det er en gelè for fet hud og en krem for mer tørr hud. Dette slo an her i gården i alle fall! Serien finnes i parfymerier. ;o)
Hardrock Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Hmmm, det hørtes smart ut. Hvor kjøper du det? Jeg kjøpte det her, men finnes sikkert andre plasser også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå