kitekatt Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Vet den selges på Gimle parfymeri, men noen som vet om jeg kan få kjøpt den på nett noe sted? fant den ikke på SN ihvertfall. det er denne: http://www.esteelauder.com/templates/produ...CT_ID=PROD11476
Parfumfreek Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Virker spennende den der .. Estee Lauder har jo tidligere hatt azurée, men denne er vel helt ny da kanskje? Det finnes ikke en eneste av den på Ebay - litt merkelig egentlig!
kitekatt Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 Virker spennende den der .. Estee Lauder har jo tidligere hatt azurée, men denne er vel helt ny da kanskje? Det finnes ikke en eneste av den på Ebay - litt merkelig egentlig! Ja den er nok helt ny og i limited edition. finner hverken makeupen eller parfymen så mange steder, bare Nordstrøms på nett og de sender ikke til norge
Parfumfreek Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Du kan sikkert like gjerne kjøpe den her - hvis du ikke kan få tak i på Tax Free da. Nyheter i parfyme er vanskelig å finne under tollgrensa, så hvis de ikke har den på SN, blir den dyr med toll/moms og frakt.
kitekatt Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2007 Du kan sikkert like gjerne kjøpe den her - hvis du ikke kan få tak i på Tax Free da. Nyheter i parfyme er vanskelig å finne under tollgrensa, så hvis de ikke har den på SN, blir den dyr med toll/moms og frakt. Du har nok rett i det Men hvis andre har tips, så kom med de
Rosenrød Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har også lyst på denne, noen som vet om den finnes på flyplasser (tax free)?
Parfumfreek Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Den er ikke å finne på Gardermoen iallefall. Jeg ser det har kommet en annen ny fra ESTEE LAUDER også - Emerald Dream. Noen som har prøvd denne da? Står at den kom ut i mars.
Parfumfreek Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Jeg fant den på Ebay likevel (fjernet litt tegn før jeg søkte) Den ligger høyt i pris ja - mye stive portopriser også. Må holde seg under ca 17£ for å være tollfritt, men du kan jo spørre selgeren om han vil skrive verdien lavere utenpå pakken. Kan selvfølgelig oppleve at pakken blir åpnet, og da forlanger de kvittering. Men her er den iallefall: http://search.ebay.co.uk/search/search.dll...ntrypage=search
Mischa Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Er det sikkert at det bare er Gimle som fører den? Syns det er merkelig altså, det knøttlille parfymeriet der? Skjønner ikke hvorfor de har så stor "status" her i Oslo.. Si fra hvis noen skulle finne den noe annet sted da;)
Gjest Deception Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Er det sikkert at det bare er Gimle som fører den? Syns det er merkelig altså, det knøttlille parfymeriet der? Skjønner ikke hvorfor de har så stor "status" her i Oslo.. Si fra hvis noen skulle finne den noe annet sted da;) Du vet, stor er ikke ensbetydende med bra. Gimle satser på ting mainstream-kjedelige Esthetique ikke tør å ta inn, så det er derfor de er så glimrende. Esthetique er mer parfymeri for Ola og Kari Nordmann, som selger de populære tingene. Men igjen: populær er ikke nødvendigvis det samme som kvalitet. Ang. Azuree er jeg selv også nysgjerrig på den.
Parfumfreek Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Du vet, stor er ikke ensbetydende med bra. Gimle satser på ting mainstream-kjedelige Esthetique ikke tør å ta inn, så det er derfor de er så glimrende. Esthetique er mer parfymeri for Ola og Kari Nordmann, som selger de populære tingene. Men igjen: populær er ikke nødvendigvis det samme som kvalitet. Ang. Azuree er jeg selv også nysgjerrig på den. Godt sagt Deception! Kunne ikke vært sagt bedre! Jeg har foresten hørt om Gimle parfymeri - de er visst dyktige også. (Jeg burde vel egentlig vært en tur der .. )
Mischa Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 ^ Nei selvsagt ikke.. var jo ikke det jeg mente heller da.. Har bare lurt på det lenge siden Gimle Parfymerier har store annonser i Aftenposten flere ganger i uken, så trodde det var et stort parfymeri. Ble bare så skuffa når jeg oppdaget at det var knøttlite (med mindre det har noen hemmelige rom som man ikke ser fra utsiden). Gimle er akkurat litt for langt unna til at jeg gidder å ta meg turen dit når jeg er i sentrum bare for å kikke på sminke..derfor jeg klager!
Glynis Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 Den er ikke å finne på Gardermoen iallefall. Jeg ser det har kommet en annen ny fra ESTEE LAUDER også - Emerald Dream. Noen som har prøvd denne da? Står at den kom ut i mars. Det er den beste parfymen jeg noensinne har hatt. Dufter nydelig!
Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 30. mai 2007 #14 Skrevet 30. mai 2007 Det er den beste parfymen jeg noensinne har hatt. Dufter nydelig! Hvor kjøpte du den og hva ga du for den?
Glynis Skrevet 31. mai 2007 #15 Skrevet 31. mai 2007 Hvor kjøpte du den og hva ga du for den? I taxfreen på flyplassen i Amsterdam. Prisen husker jeg ikke, sikkert 'standardpris', men jeg husker at butikkdamen sa den kun ble solgt på flyplasser.
Mischa Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 Jeg kom meg aldri på Gimle, men ble overrasket da jeg kom på OSL og så at de hadde en tester av den der..trodde Gimle var eneste stedet i Norge som skulle selge den.. men tax-free teller kanskje ikke.. Uansett, de hadde ikke flere igjen (bare en tester). Men jeg fikk prøvd den og gikk å sniffet på håndleddet mitt hele flyturen. Håpet de hadde den på Heathrow..men neida.. I USA løp jeg innom Macy's og fikk tak i en Body Oil Spray, det var det nest beste jeg kunne finne om de ikke hadde parfymen. Men jeg ga ikke opp jakten og noen Macy's senere fant jeg endelig parfymen!! De hadde bare noen få igjen så jeg er glad jeg fikk kapret den. Den er helt herlig!! Den perfekte sommerduft.. Dessuten er jo flasken også rålekker da. Måtte bare dele det
Rosenrød Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 Århhh, jeg som hadde håpet de hadde den på Heatrow, reiser til London om et par dager! Men jeg kan kanskje være heldig å finne den inni selve byen...
Parfumfreek Skrevet 6. august 2007 #18 Skrevet 6. august 2007 Og jeg har fått tak i Tom Ford - Black Orchid! Det er også en spennende lekker sak (ikke minst flasken) Den er litt heavy for sommerbruk, egner seg best til selskap. Krydret, litt søt og en smule mandig .. Passer ikke for alle - kjempegod, men spesiell Ta en titt på den her: http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...%3D10%26hl%3Dno
Mischa Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 Til alle de som ikke fikk sikret seg denne godbiten i fjor sommer kommer en gledelig nyhet. Estee Lauder lanserer nemlig sommerparfymen Bronze Goddess som er så og si identisk med Azuree Soleil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå