Gjest gotthard Skrevet 9. mars 2003 #1 Del Skrevet 9. mars 2003 hvor mange her inne har barn? selv bor jeg alene med ei på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørk Skrevet 9. mars 2003 #2 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei !!! Jeg har to barn, en gutt og en jente på 8 og 3 år !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 9. mars 2003 #3 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har ei tulle på snart 20 måneder! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. mars 2003 #4 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har ikke barn, men merker at jeg er litt verpesjuk Er bare 20 år gammel og skal vente mange år før jeg skal ha barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Har en liten sønn som snart er 1 mnd gammel! :D Han ligger og sover i vogna si nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
achillea Skrevet 9. mars 2003 #6 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har 2 barn, ei jente på 7 år og en gutt på 3 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg er veteran og har tre ; jente på 9, gutter på 6 og 2 ! Praktfulle eksemplarer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. mars 2003 #8 Del Skrevet 9. mars 2003 Har en sønn på 6år og låner de tre barna til samboeren min hver 4. helg. Prøver nå på å få felles barn. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 9. mars 2003 #9 Del Skrevet 9. mars 2003 Gutt, ni år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå