FantasDick Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har tidligere hatt en del ubehagelige opplevelser med å utføre oralsex på menn, og har derfor ikke turt å gjøre det på et par år. Har en fantastisk samboer som jeg fortalt dette, og han har vært veldig tålmodig og forståelsesfull, og aldri mast på meg, men latt meg gjøre som jeg selv vil. Nå har jeg imidlertid begynt å få lyst å gi han oralsex og er ofte der nede og leker meg litt med tunga og prøver meg litt fram. Jeg har også begynt å prøve "ordentlig", men jeg får det ikke til.. Jeg får den såvidt inn i munnen og klarer bare holde på maksimum ett minutt, før kjevene dreper meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre, for jeg vil så gjerne "fullføre". Han sier jeg ikke trenger å gjøre det, og at det jeg allerede gjør er fullstendig OK, men jeg vil likevel. Noe man kan gjøre? Kjipt, da, før har jeg ikke turt å gjøre det, og nå når jeg har lyst får jeg det ikke til! Fantaserer om at jeg suger han hele tiden, når vi er på biltur, inne på offentlig toalett sammen, tur i skogen o.l, men jeg får det jo ikke til. Og så får jeg nesten prestasjonsangst for jeg kan bare gi han litt, og blir så engstelig at jeg ikke har lyst likevel.. Bah.
Allimac Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har tidligere hatt en del ubehagelige opplevelser med å utføre oralsex på menn, og har derfor ikke turt å gjøre det på et par år. Har en fantastisk samboer som jeg fortalt dette, og han har vært veldig tålmodig og forståelsesfull, og aldri mast på meg, men latt meg gjøre som jeg selv vil. Nå har jeg imidlertid begynt å få lyst å gi han oralsex og er ofte der nede og leker meg litt med tunga og prøver meg litt fram. Jeg har også begynt å prøve "ordentlig", men jeg får det ikke til.. Jeg får den såvidt inn i munnen og klarer bare holde på maksimum ett minutt, før kjevene dreper meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre, for jeg vil så gjerne "fullføre". Han sier jeg ikke trenger å gjøre det, og at det jeg allerede gjør er fullstendig OK, men jeg vil likevel. Noe man kan gjøre? Kjipt, da, før har jeg ikke turt å gjøre det, og nå når jeg har lyst får jeg det ikke til! Fantaserer om at jeg suger han hele tiden, når vi er på biltur, inne på offentlig toalett sammen, tur i skogen o.l, men jeg får det jo ikke til. Og så får jeg nesten prestasjonsangst for jeg kan bare gi han litt, og blir så engstelig at jeg ikke har lyst likevel.. Bah. Denne skriver jeg under på... Hva søren skal vi gjøre?
Gjest DyneTryne Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Nå vet jeg ikke om de smaker noe godt, men det finnes noen sjokoladesmørerier dere kan ha på? Jeg vet ikke jeg, men når jeg har bakt sjokoladekake står jeg nærmest og gir slikkepotten en avsugning, for det smaker så godt! (sier ikke det er smaken det er noe i veien med, men det kan kanskje hjelpe? )
Gjest Elfrida Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Er det slik at du får vondt i kjeven? Be ham ligge på siden, og så tar du en god pute under hodet og legger deg tett inntil. Da er det lettere å holde på lenge uten at kjeven stivner. Dessuten er det ikke så farlig om du ikke får til å få ham til å komme ved å suge ham, han er sikkert kjempehappy for at du prøver uansett.
Cowgirl22 Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Kjæresten min kommer aldri av at jeg "bare" suger ham. Han må alltid hjelpe til litt når det går mot slutten eller når jeg har vondt i kjeven. Kan liksom ikke holde på evig heller. Som regel pleier jeg å suge ham som et vorspiel.. Blir selv sinnsykt våt av å suge ham.. Så har vi samleie etterpå. Det hele kan kanskje ha noe med at kjæresten min er veldig utholdende i senga. Vi kan holde på en halvtime med penetrering uten at det går for han, i motsetning til andre jeg har vært med før som kom etter 5 eller 10 min uansett.. Vet ikke om dette er til stor hjelp. men det jeg prøver å få fram er at menn er forskjellige.. noen trenger noe mer stimuli for å komme, selv om det at du suger han for han er utrolig godt..
Gjest Gjest_scarlett_* Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Ikke bruk kjeven hele tiden, er mitt råd om du blir sliten fort. Varier med å "bare" ha den i munnen, løst, og bruk tungen også. Suging trenger ikke bare å være suging - like mye slikking, håndbruk og bare leking i munnen. Min erfaring er at det å suge, altså bokstavelig talt, ikke gir like stor nytelse som slikking og tungebruk, så prøv gjerne det også.
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Prøv å variere med hånden også. Runk han innimellom og bruk mye spytt.Når du da er klar igjen så kan du suge videre. Kan også kombinere runk og suging og slikk og tunge
Jalp Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg har tidligere hatt en del ubehagelige opplevelser med å utføre oralsex på menn, og har derfor ikke turt å gjøre det på et par år. Har en fantastisk samboer som jeg fortalt dette, og han har vært veldig tålmodig og forståelsesfull, og aldri mast på meg, men latt meg gjøre som jeg selv vil. Nå har jeg imidlertid begynt å få lyst å gi han oralsex og er ofte der nede og leker meg litt med tunga og prøver meg litt fram. Jeg har også begynt å prøve "ordentlig", men jeg får det ikke til.. Jeg får den såvidt inn i munnen og klarer bare holde på maksimum ett minutt, før kjevene dreper meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre, for jeg vil så gjerne "fullføre". Han sier jeg ikke trenger å gjøre det, og at det jeg allerede gjør er fullstendig OK, men jeg vil likevel. Noe man kan gjøre? Kjipt, da, før har jeg ikke turt å gjøre det, og nå når jeg har lyst får jeg det ikke til! Fantaserer om at jeg suger han hele tiden, når vi er på biltur, inne på offentlig toalett sammen, tur i skogen o.l, men jeg får det jo ikke til. Og så får jeg nesten prestasjonsangst for jeg kan bare gi han litt, og blir så engstelig at jeg ikke har lyst likevel.. Bah. Jeg tror kanskje du overser noe viktig. Slik jeg forstår det du leser, så har du absolutt lyst, og kjæresten din legger ikke press på deg. Det betyr at du har allverdens MULIGHET til å ta dette steg for steg,- i ditt eget tempo, UTEN stress. Du har altså muligheten til å utforske og fikse dette på DIN måte. Ellers synes jeg rådene du har fått av andre i denne tråden høres fornuftige ut. Ei tunge kan være ufattelig god uten at du gaper over også. Dette tror jeg du fikser. Du trenger bare å slutte å tenke at du skal prestere noe. Endret 28. mai 2007 av Jalp
Gjest Gjest_Grønt blad_* Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Jeg husker jeg hadde det sånn i starten. Etter en liten stund fikk jeg utrolig vondt i kjeven, og det til tross for at jeg hadde lyst til å suge ham hele dagen. men det gikk rett og slett ikke. Det jeg gjorde var å presse meg selv til å holde ut litt lenger en jeg trodde jeg ville klare, og i tillegg tok jeg pauser. Bruke hånden litt og gjøre andre ting, for så å gape over igjen. Selv om det kunne gjøre litt vondt, så presset jeg meg litt. I starten holdt jeg ut et knapt minutt, men det hjalp seg og jeg klarte mer etter hvert. Og nå går det veldig bra! Får ikke vondt i kjeven, og hadde helt glemt det helt til jeg leste din tråd. Som Jalp sier, ta den tiden du trenger. Tror kjæresten din synes du er kjempesnill som vil, og får inntrykk av at ikke presser deg, noe som er veldig bra. Lykke til!
FantasDick Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2007 Takk for gode råd, alle sammen! Ja, jeg har både tid og en fin mulighet til å ta dette i mitt eget tempo - noe jeg har gjort. Jeg er egentlig kalr jeg, selv om jeg skal innrømme at jeg er litt nervøs enda, både pga litt prestasjonsangst og pga tidligere ødeleggende opplevelser. Men problemet er vel at jeg rett og slett ikke får den ordentlig inn i kjeften! Jeg vet ikke om det er hans som er stor eller jeg som er liten, men jeg gaper alt klarer, har på masse glidemiddel så det er bløtt nok, og har prøvd i alle mulige stillinger. Jeg får inn litt og klarer å holde på 30-60 sekunder før kjevene brenner av smerte. Kan bli ødelagt i kjeven i dagevis etterpå.. Veldig trist.
Gjest Sugemor Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Jeg synes det er mye enklere å suge ham hvis han står foran meg og jeg sitter. Blir ikke sliten i kjevene i det hele tatt da. Prøv!
Chiquita Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Hva mener du med at du bare får inn litt? Er hans omkrets for stor, er det det du mener? Du MÅ jo ikke gape over alt samtidig da. halvt-om-halvt kan jo også være populært. Får bare prøve deg frem. Men ikke si til deg selv at du MÅ ha hele inne i munnen hele tiden. Det kan raskt bli slitsomt ja
Ce'Nedra Skrevet 30. mai 2007 #13 Skrevet 30. mai 2007 Prøv å variere med hånden også. Runk han innimellom og bruk mye spytt.Når du da er klar igjen så kan du suge videre. Kan også kombinere runk og suging og slikk og tunge Signerer denne. Som regel liker gutta godt at du hjelper til med hånden, og det blir ikke så slitsomt. Det smaker heller ikke vondt, om du er redd for det. Prøv deg fram, så kommer det seg etter hvert!
FantasDick Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Vi har prøvd når han står foran meg, og det er like vondt i kjevene da også. Han er nok for stor i omkretsen, ja, men han stopper jo litt i halsen på meg også.. Det r ikke det at jeg skal ha hele greia i munnen, men litt mer enn får jeg får til nå. Men det største problemet mitt er somsagt at jeg ikke klarer å holde på mer enn 30-60 sekunder, uansett om jeg sluker han eller tar han bare litt inn. Det hjelper ikke å ta pasue heller, har vondt i dagevis etter en "økt". Jeg hjelper masse til med hendene, slikker, suger og runker, så det er ikke noe problem. Men jeg har jo aldri fått han til å komme på denne måten, for jeg får jo ikke til mer en ett minutt maks, og han trenger litt mer tid enn det.. Synes for øvrig det var tåpelig å komme med utsagnet om at "det smaker heller ikke vondt hvis du er redd for det", Ce'Nedra. Hva vet vel du om hans underliv, mine smaksløker og preferanser? Endret 30. mai 2007 av Zaphireh
Ce'Nedra Skrevet 30. mai 2007 #15 Skrevet 30. mai 2007 Beklager om du følte utsagnet mitt tåpelig. Har lest om andre som vegrer seg fordi de er redd for dette. Skal vel sjelden ha noe med verken smaksløker eller forskjellige underliv å gjøre, så lenge partneren utfører god hygiene. Mente ikke å tråkke deg på tærne.
Jalp Skrevet 31. mai 2007 #16 Skrevet 31. mai 2007 Jeg hjelper masse til med hendene, slikker, suger og runker, så det er ikke noe problem. Men jeg har jo aldri fått han til å komme på denne måten, for jeg får jo ikke til mer en ett minutt maks, og han trenger litt mer tid enn det.. Aha! Det er ikke slik at menn alltid kommer ved bruk av oralsex. Jeg gjør det aldri, men jeg synes oralsex er godt tidlig i akten. Jeg tror det er veldig vanlig at menn ikke kommer ved bruk av oralsex, og derfor tror jeg kanskje du tenker at du ikke gjør det bra nok fordi han ikke kommer. Slik jeg ser det, er det altså ikke deg det er noe galt med. Heller ikke mannen din. Derfor synes jeg du bare skal ta hensyn til at du får kjevesmerter og heller gjøre andre ting for å glede han. Sex skal være positivt, og det gjelder å tilpasse seg hverandre. Det er veldig forskjellig fra mann til mann hva som skal til for å få orgasme. På akkurat samme måte som det er det også for kvinner. Hadde jeg vært deg, ville jeg gjort andre ting enn det som gjør at du får vondt i kjeven din. Hadde jeg vært mannen din, ville jeg følt meg ukonfortabel ved å vite at du får smerter av dette. Det blir rett og slett turn-off hvis du skjønner. Hva med litt mindre fokus på teknikk, og mer fokus på relasjon?
FantasDick Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. juni 2007 Beklager om du følte utsagnet mitt tåpelig. Har lest om andre som vegrer seg fordi de er redd for dette. Skal vel sjelden ha noe med verken smaksløker eller forskjellige underliv å gjøre, så lenge partneren utfører god hygiene. Mente ikke å tråkke deg på tærne. LOL, selvfølgelig har det noe med mine smaksløker og hans underliv å gjøre! Selv om venninna mi liker smaken av samboeren sin er det ikke det dermed sagt at alle liker smaken av han. Jeg har møtt mange med god hygiene som likevel har smakt pyton. Generalisering gjør seg sjeldent på et forum.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 LOL, selvfølgelig har det noe med mine smaksløker og hans underliv å gjøre! Selv om venninna mi liker smaken av samboeren sin er det ikke det dermed sagt at alle liker smaken av han. Jeg har møtt mange med god hygiene som likevel har smakt pyton. Generalisering gjør seg sjeldent på et forum. Det var da en usedVANLIG bedriten holdning til noen som faktisk ba deg om unnskyldning?
FantasDick Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 2. juni 2007 Det var da en usedVANLIG bedriten holdning til noen som faktisk ba deg om unnskyldning? Haha, ja, veldig. H*n kom riktignok med en beklagelse, men endret ikke på påstanden, som er hva jeg reagerte på. Usedvanlig bedritent å spre usannheter.
Gjest sutt Skrevet 3. juni 2007 #20 Skrevet 3. juni 2007 Første gangen jeg bevegde meg i retning oralsex med min kjære gjorde jeg det ganske så forsiktig. Jeg lå egentlig med hodet på magen hans og koste. Så fikk jeg plutselig veldig lyst til å smake på han. Så jeg bare sleikte sånn forsiktig. Og reaksjonen lot ikke vente på seg. Han reagerte ordentlig på det, selv om jeg egentlig ikke sugde noe særlig. Bare kyssa og prøvde meg fram. Neste gang kombinerte jeg suging med slikking og runka litt. Det var utrolig vellykket, og han kom etter fem min. Han fortalte at det gjerne var det visuelle som tente han sånn. At jeg tydelig koste meg med det var også et pluss. Jeg liker best å ligge på siden, med hodet på ei pute, som anbefalt av flere her. Noen ganger er det også bra om han står på knær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå