Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man blokkerer noen på MSN, får de vite at man gjør det eller finner det ut på noen annen måte? Hvordan fungerer det egentlig? Vil jeg som har blokkert dem bare aldri vises som pålogget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får ikke beskjed om at du har blokkert dem. Det eneste som skjer er at de alltid vil se deg som frakoblet (og av den grunn kan de forsåvidt trekke slutninger ut fra det).

Gjest Gjest
Skrevet

Det er en plass på nettet, hvor du kan sjekke hvem som har blokkert deg. Men jeg husker ikke hvor.

Skrevet

Takk for svar. :)

Gjest pottesur
Skrevet

Du kan finne ut hvem som har blokkert deg på msn på biip.no

Du skriver bare inn mailadressa di, så finner du det ut;)

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Colubra
Skrevet
Jeg lurer på en annen ting, ser de man har blokkert når man forandrer kallenavn og personlig melding?

De ser ikke at noe forandres nei.

Hvorvidt de kan se om man blokker dem eller ikke kommer an på om man blokker og sletter, eller bare blokker; siden MSN har en funksjon som viser hvem som har lagt deg til i kontaktlisten sin (men ikke hvorvidt de har blokket deg).

Gjest Gjest
Skrevet

Har akkurat slettet en kontakt, men glemte å blokkere også. Kan jeg ordne det på en eller annen måte? Eller vil personen se og kunne sende meg meldinger hver gang jeg logger på?

Takk for svar.

Gjest Tweek
Skrevet

Det er bare tull det at man kan sjekke om en har blokket deg eller ikke. Men jeg skjønner ikke vitsen av å blokkere noen. Man gjør jo det helst fordi man ikke vil snakke med personen eller ikke vil vise seg pålogget og da er det jo lite vits i å ha dem i lista engang.

Skrevet
Men jeg skjønner ikke vitsen av å blokkere noen. Man gjør jo det helst fordi man ikke vil snakke med personen eller ikke vil vise seg pålogget og da er det jo lite vits i å ha dem i lista engang.

Poenget er jo nettopp det at selv om de er fjernet fra ens egen liste så forhindrer ikke det den andre i å sende deg meldinger likevel.

Gjest Tweek
Skrevet

Når du sletter dem må du også blokkere. Da er de helt ute :)

Skrevet
Når du sletter dem må du også blokkere. Da er de helt ute :)

Ja, så da er det jo en vits med å blokkere noen. ;)

Gjest Colubra
Skrevet

Du kan slette personer og fortsatt ha det sånn at de kan se deg, og starte samtaler med deg.

Hvem som kan se påloggingsstatusen din og snakke med deg finner du ut ved å gå på verktøy -> alternativer -> personvern, og så ser du hvem som ligger i tillatelseslisten.

Når du sletter noen kommer det vel opp en boks om du vil blokkere de også, og standardalternativet står vel på blokker tror jeg.

Gjest Tweek
Skrevet
Ja, så da er det jo en vits med å blokkere noen. ;)

Når man skal slette noen ja. Ikke blokkere bare for å blokkere som mange gjør ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Har akkurat slettet en kontakt, men glemte å blokkere også. Kan jeg ordne det på en eller annen måte? Eller vil personen se og kunne sende meg meldinger hver gang jeg logger på?

Takk for svar.

Du kan gå inn på alternativer på MSN og fikse det, der er det en liste hvor du plasserer folk til blokkert.

Personen vil kunne se at du er logget på og kunne sende deg meldinger så lenge du bare har slettet h*n.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Det er bare tull det at man kan sjekke om en har blokket deg eller ikke. Men jeg skjønner ikke vitsen av å blokkere noen. Man gjør jo det helst fordi man ikke vil snakke med personen eller ikke vil vise seg pålogget og da er det jo lite vits i å ha dem i lista engang.

Det kan jo hende man bare vil unngå personen en stund, og så avblokkere den igjen hvis det er noe (men orker ikke det konstante maset :ler:). Jeg har gjort det på noen. Vet jeg at jeg aldri skal snakke med dem igjen så sletter jeg dem i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...