Gjest gotthard Skrevet 9. mars 2003 #1 Skrevet 9. mars 2003 dagen i dag er starten på noe som sikkert går rett i dass. hater slike dager , dager da alt du gjør bare blir til dritt. har sovet dårlig i natt , drømmte igjen om xn og utroskap ,,, faen meg 4 år siden jeg var sammen med hu men drømmer om den dritten hun gjorde mot meg og ungen forsat. hadde hun bare vist hvor mye hunhar ødelakt i livene våres. så blei jeg vekt kl 0710 av han vi passer nå som ville fortelle meg at barnetv ikke hadde begynt og at bleia var full. bytter bleie på han og han benytter sjangsen til og pisse på meg!helt greit med en dursj tidlig på en søndag liksom. står opp og setter på kaffe , men når den er ferdig så har filteret vrengt seg og den smaker sjøldau tiur eller noe. lage lit bra frokost da,.,.,.torskerogn er namme nam , så lenge den ikke blir svid da! jentungen søler melk. pjokken fyllte bleia med brunt ca 63 min etter at jeg bytta pån. klesvaska venter på og bli tørka og katta har driti ved siden av kassa si som vanelig... prøver og se det posetive i dag men veit ikke helt hva det skulle være?kansje at posten har fri i dag så jeg ikke får noen regninger? dette er en slik dag du ikke vil ha,,håper den forsvinner fort
Tusenfryd Skrevet 9. mars 2003 #2 Skrevet 9. mars 2003 Noen dager bare er sånn. Det virker som om alle krefter på jord og himmel og litt midtimellom konsentrerer seg om å gjøre verden mest mulig j..lig for deg. Sånn er noen dager bare. Men - det går an å snu - hvert minutt er en ny mulighet. Og dte må man nesten gjøre, dersom man ikke har muligheten til å bare krype under dyna og bli der. Gjør så godt du kan, de lar seg bekjempe, de forente kreftene. Klem!
Gjest Hilde K S Skrevet 9. mars 2003 #3 Skrevet 9. mars 2003 Kjenner til slike dager, nesten slik at man skulle ønske man hadde urlite granne magiske krefter slik at man bare kunne hoppe over til neste dag... Det lyse med DIN dag i dag er at med den dårlige starten, kan det vel ikke bli stort værre. Drit i eksen, lever tilbake passeungen (når man passer unger kan de i allefall la vær å drite to ganger før kl 8 på en ellers dårlig søndag ) og gå på kafe og spis middag i dag ! Håper det bedrer seg !
Gjest Lea Skrevet 9. mars 2003 #4 Skrevet 9. mars 2003 Æsj.. jeg hater sånne dager. Men på samme tid er det greit at alle de dumme tingene skjer EN dag i uka og ikke er likt fordelt. Man merker det som regel med en geng man står opp.. Starter som regel med at jeg forsover meg og får kjempedårlig tid. Akkurat DEN dagen er det umulig å få inn hunden fra hagen, bilnøkkelen er borte vekk, veska ligger gjemt under en stol, det er flekk på den føste buksa man tar på seg, bilen er dypfryst og trenger 10 minutters oppvarming, det er glatt og man kommer ikke opp bakken med en gang, det er KØ hele veien til jobb og radioen streiker... sånn fortsetter det. Og når man da kommer inn på jobben, så bruker man hele dagen på å hente seg inn.. jobbe inn en halvtime eller to. Og man bare vet at kvelden blir preget av krangel om småting og at man er utrolig trøtt. Det er desverre sånne dager.. Men det kunne da vært verre? Selv om det ikke føles sånn der og da. Vær glad for at det er helg og at du slipper å gå på jobb. Det er jo bare et tids-spørsmål før ungen skal leveres til foreldrene igjen? Finn på noe koselig og avslappende, så går det nok mye bedre i morgen. Når jeg sitter der i bilen, har forsovet meg og er en time for sent ute, så pleier jeg å synge "Manic Monday" med Bangles (for radioen virker ikke). Da vet jeg at det ikke er bare jeg som har sånne dager.. det er jo laget sanger om det til og med.
jordbær Skrevet 9. mars 2003 #5 Skrevet 9. mars 2003 Har du noen gang tenkt på hvor heldig du egentlig er? Det å bli født i norge er som å vinne i lotto. Du kunne godt ha sittet ute på gaten i russland. Uten tv, uten barn og mat! Jeg bruker å si at man trenger nedturer i livet for å kunne skille ut de gode dagene. Surt, men slik er det.
Gjest gotthard Skrevet 9. mars 2003 #6 Skrevet 9. mars 2003 ungen skal leveres tilbake om 2 uker , mor og far er på ferie i thayland. eneste som mangler nå er at steika vi skal ha til midag blir brent og alle potetene er råtene inni. :evil:
brum Skrevet 9. mars 2003 #7 Skrevet 9. mars 2003 Jeg føler med deg - hadde en sånn dag i går. Alt gikk galt.Frontruta på bilen sprakk mens jeg sto parkert utenfor mat butikken.!!!!!! Hadde ikke dekning på kortet( glemt å overføre penger-min feil ) Kom hjem og skulle sette på videoen for å ta opp tv2 hjelper deg ( en bekjent var med ) og da tok selvfølgelig videoen kvelden. Brent pølser og svidd saus til middag.....sukk. Jeg ble hjemme i går for å si det sånn. Men.....DAGEN I DAG ER VELDIG BRA!!
Gjest gotthard Skrevet 9. mars 2003 #8 Skrevet 9. mars 2003 jada. skulle få midagsbesøk i dag , handla inn stort og greier. sto og steika 3 kg steik etter alle kunstens regler , skrelte poteter og klummpa saus. så 20 min før de skulle komme ringte hun og sa at ungen hadde kasta opp i hele dag så de komm ikke! HVORFOR IKKE SI DET TIDLIGERE DA??!!!!!!! glemmte basaren som skolen har arangert i dag også. trur det blir tidlig senga på denna karn ja , om ikke senga raser sammen da
Gjest Cruella Skrevet 9. mars 2003 #9 Skrevet 9. mars 2003 Kommer gjerne og spiser opp steika di! Lisa-Beth
Gjest Donna Skrevet 9. mars 2003 #10 Skrevet 9. mars 2003 Kjenner følelsen ! Tro meg ..... Det eneste positive er at det som oftest går bedre neste dag .....nytter ikke å tenke på hvor heldig man er - når man ikke føler seg heldig. Min dag er litt bedre i dag enn den var i går - håper du også får en bedre dag i morgen ...... :D
Jinx Skrevet 10. mars 2003 #11 Skrevet 10. mars 2003 Oj Oj Oj.... Håper du har kommet deg etter denne dagen ??? Sender over en klem Ny uke ~ Nye muligheter
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #12 Skrevet 10. mars 2003 YUCK - sånne dager dukker heldigvis opp relativt sjelden! Det minner meg forresten om et gammelt jungelord: Du vet at du har hatt en kjip uke hvis det eneste positive er HIV-testen... Håper dagen i dag er bedre!
Gjest gotthard Skrevet 10. mars 2003 #13 Skrevet 10. mars 2003 tar den klemmen og nyter den jinx :blunke: dagen i dag begynnte kl 0510 , ungen måtte ha en stikkpille , hodevondt så hu skreik. ringte og bestillte avliving av kattungen , den forsvinner på onsdag. hun som skal passe han jeg passer mens jeg er på jobb ringte og sa hun var syk så nå må jeg skullke jobben. ringte fra skolen pga hodevondt på ungen , må hente hu og hu er jo i 100 når hu kommer hjem. til og med hiv testen min er negativ :cry: men jeg smiler tappert til verden og tenker på dere da veit du og at jeg fikk en klemm i dag :blunke:
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2003 #14 Skrevet 10. mars 2003 Skidrow - da stakkars - en klem fra meg også. Men et stort lyspunkt må jo være en negativ HIV-test!? Hvis du har vært nervøs og plagdes av dette mener jeg. Må lete etter de positive tingene vet du.
Gjest Embla s Skrevet 10. mars 2003 #15 Skrevet 10. mars 2003 huff da! Tror du får en klem fra meg også, jeg. Håper ting ser lysere ut snart! (får enppe blitt værre, etter hva jeg forstår )
Gjest gotthard Skrevet 10. mars 2003 #16 Skrevet 10. mars 2003 takker for alle koser!!!!!!!!! dagen blei mye bedere nå
Gjest Donna Skrevet 10. mars 2003 #17 Skrevet 10. mars 2003 *stor kos fra meg også * :D Håper det snur til det bedre snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå