Gå til innhold

"Kjønnsåpning"

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Libby_*
Skrevet

Jeg lå med typen i helga, og han brukte ordet "kjønnsåpning". Umiddelbart etterpå kjente jeg at hele kåtheten forsvant. "kjønnsåpninga" trakk seg sammen og kjentes knusktørr. Jeg verken ville eller kunne la ham stappe den inn mere den kvelden.

Jeg vet ikke hvordan han kunne bruke ordet "kjønnsåpning" i senga, og jeg er redd jeg aldri kommer over det. Hva skal jeg gjøre? Det er jo 100% psykologisk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg lå med typen i helga, og han brukte ordet "kjønnsåpning". Umiddelbart etterpå kjente jeg at hele kåtheten forsvant. "kjønnsåpninga" trakk seg sammen og kjentes knusktørr. Jeg verken ville eller kunne la ham stappe den inn mere den kvelden.

Jeg vet ikke hvordan han kunne bruke ordet "kjønnsåpning" i senga, og jeg er redd jeg aldri kommer over det. Hva skal jeg gjøre? Det er jo 100% psykologisk.

Det blir omtrent det samme som at noen bruker begrepet "tissen" om kjønnsorganet. Totalt avtennende.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg trodde man bare brukte det ordet i forbindelse med dyr. Katter og sånn. Da bruker man ordet, når man skal finne ut kjønnet på katta. Noe så turn-off!

Gjest Gjest
Skrevet

Hmm, ser ikke hva som er så galt, hvilke ord foretrekker du da?

Gjest lillebøll
Skrevet

Snakk om det og le av det. Pleier å hjelpe at man kan le av dumme ting sagt i senga. Da kan det bli en morsom greie istedet for at det blir noe som ligger der å plager deg.

Skrevet

Du får lære han å si fitte. Fitte fitte fitte!

Gjest Sofia,
Skrevet
Du får lære han å si fitte. Fitte fitte fitte!

Huff... NEI.... Værste ordet jeg hører... Fleip heller med "kjønnsåpning" i stedet. Det ER jo faktisk det det er......

Skrevet

Lurer på hva Libby vil han skal si...

Gjest Gjest
Skrevet
Huff... NEI.... Værste ordet jeg hører... Fleip heller med "kjønnsåpning" i stedet. Det ER jo faktisk det det er......

Under sex så er det både naturlig og litt opphissende å bruke ordene fitte og kuk. Syns jeg hører "dirty talk" der man sier kjønnsåpning og tissen til hverandre.

Gjest Vampyra
Skrevet

:ler:

Her i huset driver ingen av oss med dirty talk så fitte og kuk blir kun brukt som banneord :ler:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg greide faktisk å tenke på denne tråden et halvt sekund i senga i går da jeg lå og så på pikken hans gli inn i "kjønnsåpningen" min :hår: Tenkte fort på noe annet gitt, det ble litt for galt. Mus, fitte, kuse tralala.

Skrevet

Stakkar, det var vel bare noe som glapp ut av han. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hmm, ser ikke hva som er så galt, hvilke ord foretrekker du da?

Jezz...du forstår ikke hva som er galt med at mann får en kvinne til å føle seg som om hun ligger i en gynelologisk undersøkelsesstol med en knippe nerdete, tynne turnuskandidater med tykke briller som mer et forskerblikk sier "hm, interessant kjønnsåpning, den er mer vertikalt formet enn den forrige på sal 7"?

Når en mann er så nerdete at han sier noe slikt så er det bare ut, ut, ut, ut med ham!

Gjest pedagog
Skrevet

oi Kvinnfolk er jammen mere kompliserte individer enn mannfolk flest tror. Oi nå må jeg vekte mine ord her. kanskje jeg burde bytte ut individer med Fehau ??

Er det rått nok språk for dere ?

Om en stakkar sier ett egentlig ganske så beskrivende ord så er det gale også. Ja da skal dere høre fitte,kuk og det som værre er.

Det skal jeg for all del huske å bruke mye når jeg er i nærheten av barna deres!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde dumpa han. Det er jo klart at han ikke respekterer deg nok, og et forhold hvor motparten er en syk, pervers og unormal sexgaling er ikke godt for en kvinne.

:bryllup:

Gjest überhorny
Skrevet

Selv under nettsex skal man trø litt varsomt.

"Lyst på kuk?" og "Erru kåt nå?" fungerer f.eks. dårlig.

Men "Får jeg penetrere den fremre kroppsåpningen din med kjønnsorganet mitt?" er nok heller ikke noen bra oppskrift.

Gjest Gjest
Skrevet
Jezz...du forstår ikke hva som er galt med at mann får en kvinne til å føle seg som om hun ligger i en gynelologisk undersøkelsesstol med en knippe nerdete, tynne turnuskandidater med tykke briller som mer et forskerblikk sier "hm, interessant kjønnsåpning, den er mer vertikalt formet enn den forrige på sal 7"?

Når en mann er så nerdete at han sier noe slikt så er det bare ut, ut, ut, ut med ham!

Han brukte et ord, og det var sikkert absolutt ikke slikt ment. Skal menn klikke mongo hvis damen bruker ord som penis?(vet ikke om det er et slikt klinisk uttrykk som kjønnsåpning, men var det eneste jeg kom på, hvilket ord bruker man for eksempel på mannens "kjønnsåpning"?)

Gjest Pelle
Skrevet

Du må lære han hva han skal kalle den, f.eks skrevsyllte, glefse, slyehull, flysse o.l.

Gjest Gjest
Skrevet
hvilket ord bruker man for eksempel på mannens "kjønnsåpning"?)

Number2 ??

Skrevet

Da hadde jeg også blitt kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...