Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere levert en liste til forlover eller ordner hun alt uten deres viten?

Jeg stoler på min forlover når det gjelder å invitere de fleste av vennene mine, men er redd hun kan komme til å glemme noen venner jeg har som ikke hun kjenner særlig godt...

Har inntrykk av at det å levere liste er litt sånn "bestille" fest-aktig, men vil gjerne høre hvordan dere løser dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg gav liste til mannen min sin forlover på bestilling, og tror min forlover gjorde det samme. Jeg hadde ingenting med det å gjøre i det hele tatt! (Annet enn å være med å komme med slemme forslag til mannen min sitt utdrikningslag, muahahha :tunge1: )

Endret av Rainbow Brite
Skrevet

Jeg stoler på min forlover når det gjelder å invitere de fleste av vennene mine, men er redd hun kan komme til å glemme noen venner jeg har som ikke hun kjenner særlig godt...

Har inntrykk av at det å levere liste er litt sånn "bestille" fest-aktig, men vil gjerne høre hvordan dere løser dette!

Min forlover ba om en liste, og det fikk hun :smile:

Hvis din forlover er usikker på gjestelisten spør hun sikkert deg, eller noen andre gjester som kan hjelpe henne.

Gjest Tabby
Skrevet

Det samme gjorde min.

Skrevet

Mine forlovere ba også om en liste fra meg

Skrevet

Det gjorde min og, det har sammenheng med at jeg har flyttet 3 ganger, land og strand, de siste 10 årene, så jeg har mange venner hun overhodet ikke kjenner..og de kjenner heller ikke hverandre. Det synes jeg var helt greit, det er jo begrenset hvor hemmelig det er at hun vil holde utdrikningslag for meg. Det at hun fikk en liste lettet bare arbeidet med å finne folk.

Skrevet

Jeg gav også en liste. Det er jo utrolig kjedelig dersom noen skulle bli glemt! Og vi har jo ikke bare felles venner, så det er jo ikke så lett å huske på alle! Utdrikningslaget var på lørdag, og 16 av 19 stilte, og det var morro var morra til kveld! En suksess =) =)

Skrevet

Min forlover ba også om liste over de jeg kunne tenke meg å ha med.

Synes det var veldig grei måte å ordne det på, for hun bor i Danmark og det er mange av de inviterte hun ikke kjenner.

Bortsett fra det aner jeg ikke hva hun har i kikkerten..

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg skal gi liste :) Forloveren min kjenner ikke absolutt alle veninnene mine, da jeg har venner litt sånn her og der...

Skrevet

Jeg ordnet også med liste til min forlover, da hun spurte om det. Er jo som flere andre her sier at alle kjenner ikke hverandre. Så da ordnet jeg med liste med tlf nr. Blir spennende å se framover nå da, hva de finner på til meg.

Sambo`s forlover spurte meg om liste, er jo noen som han også ikke kjenner. Så da fikk han det, sambo vet ingen ting,men forstår nok at noe er pågang.....

Skrevet

Mannen har gitt sin forlover liste etter forespørsel. Jeg vet ikke om jeg får noe utdrikningslag. Forloveren min bor på Vestlandet, jeg på Østlandet. Har ikke hørt noe angående det, så jeg tror ikke det blir noe.

Skrevet

Hei! Jeg bare spurte bruden jeg. :) Var jo en del jeg ikke kjente.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg ba om liste av bruden. Hun hadde glemt et par som jeg nevnte for henne, så hun får ingen overraskelser, noe hun heller ikke ønsker.

Har hatt et planleggingsmøte og jeg tror utdrikningslaget blir vledig bra :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er helt vanlig å konsultere brud/brudgom om hvem de vil ha med og ikke minst hvilke utdrikkingslag de ønsker, det er jo de som skal feires.

Jeg har lagt ned veto mot noe mer enn en liten venninekveld hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...