*Emma* Skrevet 11. juni 2007 #41 Skrevet 11. juni 2007 Hun sa jo at hun regnet m at middagen var ferdig i 22 tida...etterfulgt av kaker mot midnatt og avslutning kl 02.00 Enig i at det er godt m noe salt - men potetgull, saltstenger og peanøtter sammen med vin/øl eller hva man skal drikke gjør nytten mener nå jeg da....men jeg blir ikke spesielt sulten så sent på kvelden...
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 11. juni 2007 #42 Skrevet 11. juni 2007 Hun sa jo at hun regnet m at middagen var ferdig i 22 tida...etterfulgt av kaker mot midnatt og avslutning kl 02.00 Enig i at det er godt m noe salt - men potetgull, saltstenger og peanøtter sammen med vin/øl eller hva man skal drikke gjør nytten mener nå jeg da....men jeg blir ikke spesielt sulten så sent på kvelden... Som jeg sa så kommer det ann på hvor lenge festen varer. 4 timer etter middag så er kanskje ikke nattmat nødvendig, men for den fysne så kan det være helt ok. med saltstenger, potetgull og nøtter.Helt greit. Det er mange som blir skikkelig sultne etter å ha drukket alkohol (hvis det er b. med alkohol da) og da er alltid nattmat eller snacks velkomment!
kathrine79 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #43 Skrevet 11. juni 2007 Jeg syns nattmat som pølser, pizza etc. blir litt skjærings jeg da. Etter en 3 retters middag med pent dekkede bord og hvite duker, og så over til en pølsekjele liksom... Det kommer jo an på lokalet også så klart, men det hadde ikke passet særlig i vært lokale i hvert fall, som er et gammelt herredshus. Men samme for meg, det blir ikke nattmat hos oss....
tingeling Skrevet 11. juni 2007 #44 Skrevet 11. juni 2007 Jeg syns nattmat som pølser, pizza etc. blir litt skjærings jeg da. Etter en 3 retters middag med pent dekkede bord og hvite duker, og så over til en pølsekjele liksom... Det kommer jo an på lokalet også så klart, men det hadde ikke passet særlig i vært lokale i hvert fall, som er et gammelt herredshus. Men samme for meg, det blir ikke nattmat hos oss.... Haakon og MM hadde pølser til nattmat hvis jeg ikke husker feil
Gifteklar:) Skrevet 12. juni 2007 #46 Skrevet 12. juni 2007 Vi serverer treretters middag kl 16.00, kaker ca kl 21.00, og skal ha pølser til nattmat, ca 01.00-02.00. Ser det litt an. Men tror folk blir mette ja:) Kjøper ikke inn pølser til alle. Er en del eldre som antageligvis slutter av litt tidligere.
øyenstikker Skrevet 12. juni 2007 #47 Skrevet 12. juni 2007 Jeg syns nattmat som pølser, pizza etc. blir litt skjærings jeg da. Etter en 3 retters middag med pent dekkede bord og hvite duker, og så over til en pølsekjele liksom... Det kommer jo an på lokalet også så klart, men det hadde ikke passet særlig i vært lokale i hvert fall, som er et gammelt herredshus. Men samme for meg, det blir ikke nattmat hos oss.... Jeg vil at det skal være mer uformelt på festen jeg da. Jeg syns det har vært nok formelt tidligere på dagen. Og vi er ikke akkurat av de mest formelle folkene ellers, så da er det naturlig at festen er "oss" liksom. Og at folk føler at de kan "slå seg løs" og ha det gøy
kathrine79 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #48 Skrevet 12. juni 2007 Jeg vil at det skal være mer uformelt på festen jeg da. Jeg syns det har vært nok formelt tidligere på dagen. Og vi er ikke akkurat av de mest formelle folkene ellers, så da er det naturlig at festen er "oss" liksom. Og at folk føler at de kan "slå seg løs" og ha det gøy Vi har absolutt ikke tenkt å kjøre en formell linje utover kvelden, men syns bare ikke selskapskjole og wiener i lompe passer helt sammen lissom. Og gøy skal vi ha det, men uten pølser
Doratheexplorer Skrevet 12. juni 2007 #49 Skrevet 12. juni 2007 Gjestene våre får lapskaus til nattmat.
*Emma* Skrevet 12. juni 2007 #50 Skrevet 12. juni 2007 Vi serverer treretters middag kl 16.00, kaker ca kl 21.00, og skal ha pølser til nattmat, ca 01.00-02.00. Ser det litt an. Men tror folk blir mette ja:) Kjøper ikke inn pølser til alle. Er en del eldre som antageligvis slutter av litt tidligere. Syns det er stor forskjell på dette eksempelet og TS sitt feks. Her er det kaker i 21 tida og selskapet ditt varer tydligvis lengere enn 2 siden dere serverer nattmaten da... I dette tilfellet ville jeg også servert nattmat (Jeg er ikke motstander av det generelt - bare syns ikke at det trengtes i TS sitt tilfelle... )
panda Skrevet 12. juni 2007 #51 Skrevet 12. juni 2007 Jeg syns nattmat som pølser, pizza etc. blir litt skjærings jeg da. Etter en 3 retters middag med pent dekkede bord og hvite duker, og så over til en pølsekjele liksom... Det kommer jo an på lokalet også så klart, men det hadde ikke passet særlig i vært lokale i hvert fall, som er et gammelt herredshus. Men samme for meg, det blir ikke nattmat hos oss.... Hva med å sette opp en "pølsevogn" utenfor selskapslokalet?
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 12. juni 2007 #52 Skrevet 12. juni 2007 Hvis man ønsker en fest som varer lenger enn til kl 02 bør man absolutt ha nattmat!
Gjest Silmarill Skrevet 12. juni 2007 #53 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hvis man ønsker en fest som varer lenger enn til kl 02 bør man absolutt ha nattmat! Enig med Pia! Vi skal ha ertersuppe med ferskt brød namm, det husker jeg dem hadde på det bryllupet jeg var i sist - det var veeeeldig godt Endret 12. juni 2007 av Silmarill
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #54 Skrevet 13. juni 2007 Enkel håndmat er genialt som nattmat. Vi skal også servere pølse og lompe, genialt etter en laaang dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå