Gå til innhold

Gubben er utro

Anbefalte innlegg

Gjest Spamela Banderson
Skrevet

Hei!

Jeg er 46 år gammel og "lykkelig gift". Mannen er 4 år yngre og jeg har kalt ham "min" i snart tolv år nå.

Han kom hjem etter utdrikningslaget til en kompis for noen uker siden, og hadde noe rødt på kinnet. Jeg kan ikke bevise at det var leppestift, men jeg er 99% sikker. Jeg har ikke nevnt det for ham, i tilfelle han avslører seg igjen...

Han er ute og drekker hver lørdag, mens jeg er hjemme med ungen og steikepanna. Lørdagen etter utdrikningslaget hadde han en pakke PROFIL i skjortelomma. Han snøvlet at den var til oss, men den var jo åpnet.

Jeg innser i ettertid at jeg var for tilgivende...

For i går kom han hjem med en dame på slep. Jeg skulle egentlig ikke være hjemme den dagen, det visste han. Men jeg var hjemme allikevel, og spionerte. Og i kveld var han klin edru. Fylla har ikke skylda.

Da de begynte å kle av hverandre, viste jeg meg i døråpninga med ei kjevle. Da fikk hun fart på seg. Gubben ble igjen og stammet at han "kan forklare"

Nå angrer jeg på at jeg ikke tok affære med en gang jeg oppdaget den leppestiften på kinnene hans... Burde jeg ha gjort ting annerledes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med disse elskerinnene som gjør at de alltid må kysse på kinnet med sin røde lebestift??

Gjest Gjest
Skrevet

På sidelinjen: Er det en barbiedukke du har bilde av, eller er du så vakker?

Skrevet
På sidelinjen: Er det en barbiedukke du har bilde av, eller er du så vakker?

Oh det, det er bare noe jeg slang på meg en daff søndagsmorgen ;)

Men nå har jeg vet OT'et denne tråden nok..

Skrevet

Litt leppestift på kinnet hadde jeg i alle fall ikke fått hetta over..men det å dra med seg en dame hjem høres verre ut, og jeg kan se det for meg med deg og kjevlet ditt, akkurat det virker litt vel drama/filmaktig, og får meg til å lure på om det er virkelig ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde da ikke tenkt å slå. Jeg var mer redd for at han skulle det. Derav beskyttelsen. Og så skremte jeg ut gåsa også.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg hadde da ikke tenkt å slå. Jeg var mer redd for at han skulle det. Derav beskyttelsen. Og så skremte jeg ut gåsa også.

Han er utro OG du er redd for at han skal slå...

Need I say more? Er dette noe liv?

Skrevet

Helt ærlig hadde jeg funnet mannen min på vei til å gå igang med et annet kvinnfolk, hadde han gått på hodet rett ut, i alle fall i første omgang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...