Gjest Tweek Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Bæbu bæbu Det er så roteteee, og jeg vil ikke rydde. Jeg gidder ikkeee. Det er drit på gulvet, knust ølflakse på balkongen, jeg har mista nøkkelen til sambo og jeg vil ha maaaaat.. Mammaaaa, hvor er duu
liv Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Ikke like ille her, men nøkkelen min ligger et eller annet sted i rotet. Har store planer om å rydde i dag... Men så sitter jeg her * lærer aldri*
Gjest Tweek Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Samma her! Har rydda kjøkkenet etter frokost, men kjøkkenet mitt har en firkantabenk, komfyr og en benk med vask. Ikke store greiene akkurat. Men jeg skjønner ikke det med nøkkelen Jeg fikk den på lørdags kveld for vi skulle ha litt karaoke før vi dro på byen. SÅ jeg har jo låst meg inn, så tok jeg min nøkkel og gikk ut. Den kan jo ikke bare forsvinne
Gjest DyneTryne Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 jeg er så lur at jeg ikke har fest i dette huset, bare går til andres det er et ork å rydde etter andre (men ikke i andres hus. rart det der). På bursdagen til K var det ca 20 stk her med 2 sixpacks hver, jeg spydde da de andre gikk ut, ble god i formen men da var alle gått. Så jegsatte igang med å rydde opp etter alle sammen! snakk om å få ryddekick på feil sted til feil tid!
Gjest Tweek Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 vi hadde ikke fest her heller. Vi bare drakk litt mens vi pynt oss, og vi var hger litt for å synge høyt da vi hadde vært på festen før vi dro på byen. Kanskje nøkkelen ligger i den andre leiligheten? ohnooo Vet dy dyne, den første leiligheten hadde kjøkken som var litestor som stua og kjøkkenet mitt itl sammen. Så hadde de dritstor stue i tiller pluss gang og alt! Jeg vil bo der
Gjest Tweek Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Nå har jeg funnet sambo sin nøkkel jeg mistet, men nå har jeg mistet miiiiiin Herregud er det mulig
Amanlis Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Bæbu bæbu Det er så roteteee, og jeg vil ikke rydde. Jeg gidder ikkeee. Det er drit på gulvet, knust ølflakse på balkongen, jeg har mista nøkkelen til sambo og jeg vil ha maaaaat.. Mammaaaa, hvor er duu Ikke bæsj vel?? :icon_smile:
Gjest Tweek Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 og jeg har ikke funnet mine... Vi to altså Men jeg har viktigere ting å gjøre som å bake skillingsboller og sitte på kvinneguiden Ikke bæsj vel?? :icon_smile: Jo, jeg la igjen en klatt i går..
Amanlis Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Vi to altså Men jeg har viktigere ting å gjøre som å bake skillingsboller og sitte på kvinneguiden Jo, jeg la igjen en klatt i går.. Det var det jeg var litt redd for.
Gjest Tweek Skrevet 28. mai 2007 #11 Skrevet 28. mai 2007 Har du fått rydda liv? Jeg har gjort litt, og så har jeg vaska klær og rydda litt klær Men nå har jeg bakt skillingsboller så nå ser ikke kjøkkenet ut. Og rundt bordet er den sukker g kanel Jeg er en gris.
Gjest Tweek Skrevet 28. mai 2007 #13 Skrevet 28. mai 2007 Jeg fatter ikke hvor den nøkkelen er Låste meg inn i leiligheten i 18-19 tiden, da hadde jeg den. Har mest sannsynlig lagt den på kjøkken benken, eller bordet fordi der slenger jeg alltid av meg tingene. Laget boller og mobilen la rett ved siden av, så kanskje nøkkelen og lå der, men det vet jeg ikke. Jeg har nemlig ikke sett nøkkelen etter dette og det er helt rart. Sambo skulle ut for å kjøpe mer mel og da fant jeg nøkkelen hans, men hvordan kan jeg ha nøkkelen som jeg låste meg inn med, men ikke kan finne den noen steder da jeg skal gå ut igjen? Jeg har ryddet og lett overalt, ofte 2 ganger og sambo har å leta Hvor er duuuuuuuuuu? Jeg måtte bare ha en liten oppsummering for meg selv. Kanskje den lå på benken og er blitt gnidd inn i deigen. Det lå nemlig en del deig igjen på benken jeg ikke brukte. Eller kanskje den ligger i søpla som jeg har kastet? Jeg blir gal at jeg finner den, forden må nødt til å være her! Jeg har jo ikke vært andre plasser imelloooooom :klø:
liv Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 Rydde Og nøklene har jeg ikke sett, men jeg vet de er i huset da, og har en nøkkel til så jeg stresser ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå