Gjest lambada Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 mine 2 barn, som begynte i barnehagen rundt nyttår, ene begyte får å andre etter i samme barnehage... å på fredag er det siste dag. så da er mit spørsmål, skal jeg gi en noe å hva liksom?
ATV Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 noen ganger får vi noe, men de fleste sier pent hade bare. Egentlig greit, kopper handler jeg selv og konfekt er jeg ikke veldig glad i akurat, men et år fikk barnehagen et plommetre av de som skulle begyne på skolen, og om du vil kjøpe noe kan du jo kjøpe en blomst eller noe til avdellingen
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Vi gir gaver både til jul og sommer. Og når barna slutter gir vi litt mer. Når største sluttet i barnehagen sin ga vi fullt bestikk til de ansatte på hele huset, det de hadde var gammelt (20 år) og veldig slitt. Det ble satt pris på. I vanlige gaver så pleier vi å gi en liten personlig ting til hver av de ansatte og en liten ting til avdelingen. Gir aldri det samme til alle de ansatte, for de er forskjellige og liker forskjellige ting. Men etterhvert som årene er gått har jeg blitt ganske kjent med dem, så kanskje det er lettere da.
Myrthel Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 mine 2 barn, som begynte i barnehagen rundt nyttår, ene begyte får å andre etter i samme barnehage... å på fredag er det siste dag. så da er mit spørsmål, skal jeg gi en noe å hva liksom? Beklager men jeg forsto ikke noe av det du skrev her..
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Oi, er det vanlig å gi gaver til de ansatte? Det gjorde ikke vi, og jeg tror ikke jeg hørte om at de andre gjorde heller. Det ble gitt fravokste leker og slikt til avdelingen, men ikke gaver verken ved ferie, jul eller avslutning, det ble gitt en felles gave til en som gikk av med pensjon, men det var noe barna hadde laget i barnehagen på fridagene til denne damen. Hadde det vært vanligå gi noe, hadde jeg nok ikke gitt noe likevel. Syns gavehysteriet både her og der har gått for langt. Ikke misforstå, jeg er takknemlig for barnehagen og alle dens ansatte men en kan ikke holde på å gi gaver i hytt og pine. Men det er det sikkert delte meninger om, føler du for å gi noe, så gjør du det. Men jeg trur ikke det er forventet.
Gjest lambada Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 å gi gaver til alle ansatte er vel litt vell drøyt syns nå jeg da. jeg tenkte kansje å lage et kort med bilder av dem på å ønske dem en fin sommer å takke for tiden der. er det litt teit eller burde jeg kansje gi med en blomseter eller no? de har ikke gått der så lenge, så syns det blir litt drøyt etter kunn 6 måneder å gi gaver til de.
Helen Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Vi ga en blomsteroppsats til primærkontakten fordi hun hadde fulgt han alle årene i barnehagen, fra han var ett år. Så vi hadde fått et utrolig godt forhold til henne. Vi ga også en oppsats til styreren det var fordi vi hadde fått så utrolig mye hjelp av henne fordi vi har en sønn med spesielle behov. Hun har hjulpet oss å skrive søknader til diverse steder, har vært med oss på møter og virkelig stått på for at sønnen vår skal få den hjelpen han trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå