Karma Skrevet 9. mars 2003 #1 Skrevet 9. mars 2003 Men jeg tenkte iallfall å titte innom denne diskusjonssiden for å se den an litt. Trives dere her? Er miljøet hyggelig? Mvh Karma
orakel Skrevet 9. mars 2003 #2 Skrevet 9. mars 2003 Velkommen til oss på Kvinneguiden. Håper du vil trives her :D Jeg trives her inne og flere med meg. Her kan man diskutere det meste og få gode råd hvis man trenger det. For å sørge for at dette ska være et trivelig forum for alle brukere har redaktør satt opp et sett med Regler som må følges. Her er mange flotte personligheter og det er alltid rom for flere. Velkommen!
Gjest Lea Skrevet 9. mars 2003 #3 Skrevet 9. mars 2003 Det er en grunn til at flere av oss er HEKTA! Velkommen!
Midnattsol Skrevet 9. mars 2003 #4 Skrevet 9. mars 2003 JEPP! Velkommen, og jeg håper du vil trives her.
Usikker Skrevet 9. mars 2003 #5 Skrevet 9. mars 2003 Velkommen Kvarma! Her er det fint å være - mange gode råd og tips å få her inne - "miljøet" her inne er vel kanskje et speilbilde av den virkelige verden!!!???? Hva mente Lea med "hekta" a???? :-? Klem fra Usikker 8)
Gjest Kira Skrevet 9. mars 2003 #6 Skrevet 9. mars 2003 Velkommen, Karma! Håper du vil trives med oss andre KG-folk.
starie Skrevet 9. mars 2003 #8 Skrevet 9. mars 2003 Velkommen, håper du bli! Jeg liker meg veldig godt her inne!
Gjest Donna Skrevet 9. mars 2003 #10 Skrevet 9. mars 2003 Velkommen til deg :-) Jeg trives veldig godt på KG - og det er mange fine brukere her. Selvsagt er det iblandt noe kjeklerier her - som andre steder - men vi har en drøss (føles slik iallefall ) moderatorer her som passer på oss og griper inn hvis det blir for ille Jeg har vært bruker her i fire måneder - og kan nok absolutt kalles avhengig *ler*.....og hadde jeg ikke likt meg her og følt at jeg fant mye interessant - så hadde jeg ikke vært her .. Så velkommen til deg ..håper du vil trives :D
Skusla Skrevet 9. mars 2003 #11 Skrevet 9. mars 2003 Heisann og velkommen til deg.. Jeg trives veldig godt her, merker jeg er innom oftere og oftere.... Får masse svar på ting du lurer på, diskusjonene er gode og menneskene hyggelige... :D
Gjest Mzfire Skrevet 9. mars 2003 #12 Skrevet 9. mars 2003 Hei Karma Ja jeg trives kjempe mye her. Nå som jeg ikke har vært her på 2 dager har jeg faktisk savnet å være her inne på Kvinneguiden. Velkommen hit til oss, håper du vil trives. Vi tar deg i mot med åpne armer :D
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2003 #13 Skrevet 10. mars 2003 Jeg håper du bestemmer deg for å bli, Karma
Elefantina Skrevet 10. mars 2003 #14 Skrevet 10. mars 2003 Hei Karma! - Ja, vi trives her! - Ja, miljøet er (stort sett) hyggelig! Håper du bestemmer deg for å bli, dette er absolutt et sted hvor det er verdt å være!
Karma Skrevet 10. mars 2003 Forfatter #15 Skrevet 10. mars 2003 Det ser ut til at dere trives her ja. Hyggelig å høre i fra dere alle. Noen har jeg faktisk møtt på et annet forum tidligere. Jeg kommer nok til å henge meg på, jeg er bare ikke så veldig diskutabel for øyeblikket Med vennlig hilsen fra Karma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå