Gjest lillebøll Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Dersom man skal kjøpe veske nå, hvilke vesker er "in"?
LilleOrkide Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg syntes friis&company-veskene er kule. de kommer i alslags fasonger og farver. Prisener dog litt høye.
Gjest teisi Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Hmm, akkurat nå er jeg ikke helt sikker på hva som er "in". Mener å huske at det fortsatt er veldig "riktig" med store vesker, og det er jo ganske praktisk nå om sommeren også hvis man skal ha med ekstra klær, teppe til parken og så videre. Når det gjelder Friis-vesker, så er vel de strengt tatt veldig på vei ut. Annehver jente på gata går med det, og det er ofte kopier av designervesker. (Spørsmålet var hva som er in, og ikke hva som er fint )
Sweetiepie Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 kopi av designer vesker synes jeg er skikkelig ut. Jeg mener man bør finne vesker man synes er pene og praktiske, og ikke gå for hva som er in. Gjør man det, ender man ofte opp med ting man ikke liker med det samme... Kjøp noe som passer til det du har fra før=) Kjøp noe som er "deg" Derfor handler jeg der jeg handler=) De selger kun max 5 av hver gjenstand... Eller var det 7? Husker ikke, men der får du garantert noe som ikke du ser på hvert gate hjørne=)
Mischa Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Det er ikke så lett å si hva som er "inn" og "ut" innen vesker.. Det er veldig mange forskjellige trender for tiden, så det kommer litt an på hvilken stil man har (i forhold til hvilken veske man da burde velge). Jeg vil si at det for det meste er store (oversized) vesker, posete vesker (litt boho), skinnvesker og clutchvesker som er typisk "inn".. Mye sølv og andre metaller. Mye fargesterkt; blått, grønt, rødt, sennepsgult.. Noe bowlinginspirert. De skal gjerne en vintage-look, men på en annen side er det også "inn" med sporty varianter i friske farger og mønstre, og som er freshere og mer moderne enn de typiske vintageaktige. Typisk "ut" vil jeg si er små håndvesker i skinnimitasjoner og messenger bags, pluss disse typiske Friis-veskene (i stoff med krone på)..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 kopi av designer vesker synes jeg er skikkelig ut. Jeg mener man bør finne vesker man synes er pene og praktiske, og ikke gå for hva som er in. Gjør man det, ender man ofte opp med ting man ikke liker med det samme... Kjøp noe som passer til det du har fra før=) Kjøp noe som er "deg" Derfor handler jeg der jeg handler=) De selger kun max 5 av hver gjenstand... Eller var det 7? Husker ikke, men der får du garantert noe som ikke du ser på hvert gate hjørne=) Mulig de selger få av hvert eksemplar i akkurat den butikken, men Playboyvesker produseres vel i mye større kvanta enn det tenker jeg?
Gjest baglady Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Oj her var det mye rart!! Er Friis vesker ut?? Snakkker dere om spesielle modeller da eller? Friiskjeden jo kommer stadig med nye kolleksjoner, og de nye modellene er vel ikke ut? Samme med Mulberry og Gucci for den saks skyld - hver sesong lanseres nye modeller. Smsken er som baken den. Liker selv store skulder vesker i mykt skinn, som dessverre for lommeboka koster mer en en veske i stoff eller skinnimitasjon. Uansett der er mange fine vesker i butikkene, velg det du liker - kopier av kjente merkevesker vitner ikke om god smak men om desperasjon, mener jeg da....
LilleOrkide Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Friis er da ikke kopi av noe annet, vel. Begynner selv å bli lei av fjorårets modeller med stor krone på, men årets vesker er mye kulere. Kronelogoen er skiftet ut på de fleste veskene. Friisvesker er in. Playboy er ut Endret 28. mai 2007 av LilleOrkide
Gjest Elastica Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Mange Friis-vesker er kopier, og derfor er de ut. Altså ikke fordi de er Friis, men fordi de er kopier.
Gjest Frysepulver Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Store, men også mindre feminine vesker, gjerne i skimrende, metalliske farger. Store shoppingbager i stormønstret stoff. Nei, Friis er ikke kult. Generelt retro 60-tall og 80-tall
Sweetiepie Skrevet 28. mai 2007 #11 Skrevet 28. mai 2007 Mulig de selger få av hvert eksemplar i akkurat den butikken, men Playboyvesker produseres vel i mye større kvanta enn det tenker jeg? Men jeg har ikke kjøpt playboy der Det er sikkert noe som er forbehold tenåringer tenker jeg Ikke noe voksne kvinner kjøper det får jeg håpe
Gjest Frysepulver Skrevet 28. mai 2007 #12 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Synes bare det var Nille-aktig ræl på den siden jeg... Endret 30. mai 2007 av lillesky
Gjest Elastica Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Synes bare det var Nille-aktig ræl på den siden jeg... Enig - her var det ikke mye lekkert. Endret 30. mai 2007 av lillesky
aimee Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 Det kjipeste med Friis er at alle fjortisene går med disse veskene, gjerne sånne store som bare ser ut som slit å dra med seg. Når jeg nærmer meg 30, vil jeg helst slippe å ha samme veske som en som går på ungdomsskolen Nei, da er det mye bedre å bruker penger på en litt mer esklusiv veske.
Drua Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 Jeg kjøper de veskene jeg liker jeg, hva som er inn og hva som er ut det blåser jeg. Om de kommer fra Friis eller HM eller hva som helst spiller absolutt ingen rolle for meg.
lillesky Skrevet 30. mai 2007 #16 Skrevet 30. mai 2007 Tråden er ryddet. KGs regler. - lillesky (mod)
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 6. juni 2007 #17 Skrevet 6. juni 2007 Friis er og blir et fjortis merke. Flere av modellene deres har blitt dratt tilbake etter trusler fra de store merkene. De kuleste veskene koster mer enn hva jeg og mange andre har råd med. Det er imidlertid morsomt å se på noen av de fine merkene de har på www.ebags.no. just Cavalli er etter min mening noe av de fineste veskene man kan få. Et annent tips jenter; det skal være store vesker nå for tiden.
LilleOrkide Skrevet 8. juni 2007 #18 Skrevet 8. juni 2007 Friis er og blir et fjortis merke. Flere av modellene deres har blitt dratt tilbake etter trusler fra de store merkene. De kuleste veskene koster mer enn hva jeg og mange andre har råd med. Det er imidlertid morsomt å se på noen av de fine merkene de har på www.ebags.no. just Cavalli er etter min mening noe av de fineste veskene man kan få. Et annent tips jenter; det skal være store vesker nå for tiden. I vinter skulle veskene være store.. nå skal de være ltt mindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå