Gjest Gjest_nyforlovet_* Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Vi har tenkt å bare bestille hovedrett fra catering selskapet og hadde trodd at dette var helt greit og en måte for oss å spare penger på. Men catering selskapet vil alikevel ha nærmere 300 kr pr person... Noen andre som kun har bestilt hovedrett? Hvor mye betalte dere for det? Beklager at jeg spør så mye rundt økonomi, men vi er helt i startfasen av planlegging og økonomien legger føringer på hvor mange gjester vi kan ha osv. Siden vi kunne tenke oss å ha festen på et lite sted er det heller ikke så mange muligheter dermed er ikke så lett for oss å vite ca hva man skal finne seg i å betale:)
Frey Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Be cateringselskapet om meny med prisliste. Er det bare ett cateringselskap der? Kanskje sjekke om det er noen private som er villige til å ta det på seg? 300,- er faktisk mer enn hva vi betaler for hovedretten på restaurant i Trondheim..
Gjest Gjest_nyforlovet_* Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 300,- er faktisk mer enn hva vi betaler for hovedretten på restaurant i Trondheim.. Akkurat det tenkte jeg også! Det er bare et par selskap som spesialisere seg på catering, men det er også noen hoteller som levere catering. Ikke så mye konkuranse her akkurat, men det vil jo også generelt gjennspeile seg i dårligere kvalitet... Så gidder ikke å betale mer enn hva man ville på at bedre sted i en by! Skal undersøke tipset om private også. Kan hende at det er fordi vi vil ha laks og ikke den typiske steken som hovedrett? Må nok undersøke litt mer, tenkte bare vi kunne få en liten ide her inne slik at vi kan si i fra når vi får urimelige tilbud:) Ikke så lett å vite hvor man helt skal begynne når man er i skyene
kathrine79 Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Vi har tenkt å bare bestille hovedrett fra catering selskapet og hadde trodd at dette var helt greit og en måte for oss å spare penger på. Men catering selskapet vil alikevel ha nærmere 300 kr pr person... Noen andre som kun har bestilt hovedrett? Hvor mye betalte dere for det? Beklager at jeg spør så mye rundt økonomi, men vi er helt i startfasen av planlegging og økonomien legger føringer på hvor mange gjester vi kan ha osv. Siden vi kunne tenke oss å ha festen på et lite sted er det heller ikke så mange muligheter dermed er ikke så lett for oss å vite ca hva man skal finne seg i å betale:) Der vi skal ha selskapet betaler vi rett over 300,- for hovedretten. De leverer hele selskapet - pådekking, rydding, servering - vi skal bare sette på bordkortene. Kun leie av lokalet i tillegg, 4000,-. Så jeg syns det høres litt mye ut ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå