Chiquita Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Noen andre som har problemer med gmail nå? Jeg får hverken sendt eller mottatt mailer... Siden står bare og laster... "Transferring data from ...." Noe jeg kan gjøre? Alle andre sider fungerer helt fint... Dette har vært sånn i ca et døgn nå *vurderte å sette på mail-varsling, men det er det jo ikke noen vits i når mailen min ikke vil motta noe*
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Hm.. Ikke noe problem med Gmail her.
Chiquita Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 *grrr* Da lurer jeg virkelig på hva som er problemet hos meg. Jeg VET at det er mail som ligger og venter på meg, siden jeg har test-sendt til meg selv fra en annen mail. Og når jeg prøver å sende står den bare på "sending..." eller hva det nå enn står øverst i høyre hjørne. Noen problemløsere her? (ok, nå er det natt, men...)
Chiquita Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2007 Hm, i dag fungerer alt igjen. Rare saker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå